Opgelost door Media Markt: garantie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45844
Gebruiker
Klant1
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vaste klant bij Media Markt. Koop regelmatig elektronica. Laptop gekocht, waarvan de garantie- bon kwijt geraakt. Op de website van Mediamarkt staat dat je je garantie-bon kunt opvragen. Bon opgevraagd via de website. Uiteindelijk ben ik telefonisch doorverwezen naar de winkel. Bij de balie werd gezegd dat inderdaad de bon konden worden uitgeprint door hen, na identificatie, maar dat de servicebalie dat alleen kan doen. Servicebalie beweerde uiteindelijk dat niet te mogen doen. Dus met andere woorden wordt steeds doorgestuurd. Vind dit erg jammer van Mediamarkt, aangezien ik er jarenlang spullen koop en zij zo met hun vaste klanten omgaan. Ook verschaft de servicebalie vaak niet kloppende informatie wat betreft garanties. Verder worden dingen toegezegd die niet waargemaakt kunnen worden.

De oplossing

Garantiebon ontvangen

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw M,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb u zojuist gebeld om de klacht met u door te nemen, helaas kon ik u niet bereiken en was er geen mogelijkheid om een bericht achter te laten.Ik wil graag weten bij welke vestiging u bent geweest zodat ik uw klacht bij hen kan voorleggen.Zou u ook willen aangeven wanneer u het best bereikbaar bent voor telefonisch contact?Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste mevrouw M, Bedankt voor het terugbellen.Ik heb de klacht met u doorgenomen en deze na ons gesprek voorgelegd bij Media Markt Almere.Mijn collega neemt telefonisch contact met u op de klacht verder met u af te handelen.Ik zie uw reactie graag tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  3. Auteur
    Klant1
    Datum
    Snel contact opgenomen.. al mocht de communicatie vanuit Mediamarkt wel beter voordat de klacht was geplaatst

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klant1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy