Klacht Media Markt: garantie defecte telefoon wordt niet naar behoren opgelost

sleutel

5 weken geleden heb ik mijn telefoon voor reparatie aangeboden bij mediamarkt
amersfoort ik zou op de hoogte gehouden worden van de stand van zaken per email
dit gebeurd niet en ben na drie vier weken maar eens gaan vragen hoe het er mee zat
de medewerker kon in het scherm zien dat er nieuwe geleverd moest worden en dat
daar nog akkoord voor geven moest worden maar met een paar dagen zou die binnen zijn
ruim anderhalf week later maar weer naar mediamarkt gegaan omdat ik maar niets hoorde toen zijden ze mij dat de telefoon besteld was bij de phonehouse en dat die afgelopen donderdag of vrijdag binnen zou zijn
tot op heden weer niks gehoord per telefoon in niemand te bereiken reparatie service nr
op de website werkt niet ik wordt gewoon aan het lijntje gehouden en hun houden zich
alleen maar bezig met verkopen om de omzet hoog te houden nu de service nog
op een hoger niveau zien te krijgen want die is zeer belabbert

mijn telefoon zo spoedig mogelijk terug heb m nodig ivm werk

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat uw telefoon defect is gegaan en de afhandeling niet binnen voorspoedig verloopt. Excuses voor het ongemak.

Gezien uw telefoon door externe factoren defect is gegaan (barst in het scherm) worden de kosten gedekt door de verzekering. De afhandeling van de reparatie duurt langer dan verwacht. Op dit moment zet Media Markt Amersfoort zich in om te achterhalen waar dit fout gaan en om dit zo spoedig mogelijk af te handelen.

Wij vertrouwen erop dat uw klacht naar behoren wordt afgehandeld.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?