Klacht Media Markt: Garantie en reparatie

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 372337
Gebruiker
#Artg
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Laptop geeft trip problemen loopt vast sinds eerste dag. Tot aan de 2e reparatie blijft hetzelfde probleem. Bij 3e reparatie werd ineens vochtprobleem geconstanteerd. Ontzettend vermoeiend om de laptop iedere keer uit/aan te zetten zodat het weer optimaal werkt, Ondanks het bij de 2e reparatie niet was niet geconstateerd en onderzocht. Conclusie dat het probleem ook bij de 2e reparatie was. Wij hadden vanaf dag 1 deze problemen die tot heden niet zijn opgelost. Ik moet ongeveer 299 betalen voor reparatie. Bemiddelaar heeft keurig gereageerd op mijn bericht en zou nog navraag doen. Er werd ineens gezegd dat zij geen aantekening kunnen vinden van de 2e reparatie. Totdat ik door gaf dat een beste medewerker van de Mediamarkt een bewijs uitgeprint heeft voor mij en duidelijk aangaf dat het in het systeem al staat. Hierna heb ik geen reactie meer gekregen van de bemiddelende medewerker. Nu ben ik 8 weken verder zonder laptop.

De oplossing

Aangezien ik niet optimaal gebruik heb kunnen maken van de laptop zou ik graag mijn de laptop gerepareerd terug willen krijgen zonder dat er kosten voor berekend worden. Bij de 3e reparatie hoor ik een andere laptop te krigen.
Anders mijn laptop zonder onderzoekskosten en reparatiekosten opsturen. Maar ik ga dit aanvechten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#Artg
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad