Opgelost door Media Markt: Garantie geweigerd na waterschade

Beste,

Ik ben in het bezit van Nexus 5, enkel heeft deze een defect. Zoals iedere consument tegenwoordig doet heb ik zelf al wat online research gedaan, het is een known issue. Veel mensen hebben dit probleem. Daarom heb ik mijn telefoon naar de media markt gebracht. Toen het zover was dat ik hem op mocht halen kreeg ik te horen dat er water schade was.

Dit antwoord vindt ik te makkelijk. Maar ik begrijp dat het in discussie gaan met een student die de helpdesk bij de media mark vestiging bemand geen nut heeft, daarnaast was ik ook enig sinds overrompeld door deze conclusie. Daarom via deze weg.

Ik stel voor dat jullie als media mark zijnde mijn toestel nogmaals onderzoeken en degelijk bewijs aan leveren dat er daadwerkelijk vochtschade is die verband houd met het probleem. Mocht dit na naderonderzoek niet zo blijken te zijn, waar ik van uit ga. Neem ik aan dat jullie een passend oplossing zullen vinden in de vorm van een reparatie of vervangend toestel.

Media Markt
    Geachte heer,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat uw garantie uw garantie is afgewezen.Media Markt Tilburg heeft contact met u opgenomen en de klacht met u doorgenomen. Zoals besproken bieden wij uw Nexus 5 nogmaals aan voor onderzoek voor aanvullend bewijs. Media Markt Tilburg houdt u op de hoogte over het verloop van het onderzoek.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Tilburg uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    dennis
    Media markt Tilburg heeft inderdaad contact met mijn opgenomen. We hebben besproken dat er bewijs geleverd moet worden dat eventuele waterschade verband houdt met het probleem dat er is. Hierbij is een geactiveerde vocht indicator die door condens in de broekzak of speeksel tijdens het praten dus niet genoeg. Media markt heeft mijn als extraatje een leentoestel aangeboden, zeer netjes! Voor nu is het dus even wachten op reactie over de waterschade.
    Media Markt
    Geachte heer, Bedankt voor uw reactie.Gezien er tijdens het tweede onderzoek wederom geen duidelijk bewijs is geleverd omtrent de vochtschade heeft Media Markt Tilburg u vandaag telefonisch gecontacteerd en aangegeven dat u het aankoop bedrag terug ontvangt. Op uw verzoek wordt het bedrag terug gestort op uw rekening.Graag zien wij uw reactie tegemoet op de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    dennis
    Beste,Hartelijk dank voor de service, we hebben een goede oplossing gevonden!Groetjes,
    Dennis

dennis

Ook een klacht indienen over Media Markt?