Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Garantie Mediamarkt Eindhoven (Ekkersrijt)
Details
Klacht
Ik heb mijn Toshiba laptop van 1 jaar oud (2 jaar garantie) ingeleverd bij de service afdeling van de mediamarkt, met een dubbele klacht.1) De cooling fan gaat steeds meer herrie maken. 2) De K-toets zit aan de linkse kant los en komt soms bij aanslag iets omhoog.Na een week kreeg ik de boodschap (en een offerte van 104 Euro) van het gecertificeerd reparatie centrum dat het gebruikersschade betrof en niet in aanmerking kwam voor garantie. De bijbehorende foto liet zien dat het metalen frame verbogen was. Met de offerte was ik niet akkoord. Vervolgens duurde het twee weken voor de laptop terug was. De fan was niet vervangen en na een korte inspectie was duidelijk dat het reparatiecentrum het toetsenbord verder vernield had en een initieel deels loskomende toets niet meer terug te plaatsen was. Op een klein defectje aan de bevestiging van de toets is hij verder in prima staat, wat aangeeft dat het verbuigen van het metaal niet (door mij) kan zijn gebeurd met de toets nog op zijn plaats.Gewenste oplossing
Dankzij deze incompetentie ben ik gedwongen e.e.a zelf te vervangen a 100 Euro (50 keyboard, 50 fan) kosten. Ik wil graag compensatie voor deze kosten.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.