Klacht Media Markt: Garantie op gekochte stofzuiger

Klachtnummer
# 78609
Gebruiker
GinoTM
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In de afgelopen twee maanden heb ik jullie:

- 4x gemaild
- 2x een ticket ingevuld op jullie site
- 1x gebeld (opgehangen na bijna 10 minuten te hebben gewacht)
- 1x een klacht geplaatst op Klacht.nl (http://tiny.cc/ju94mx)

Ik heb welgeteld één reactie van jullie ontvangen op al mijn berichten, en dan ook nog eens een automatisch bericht waarbij ik 'op de link moet klikken om de reactie van Media Markt te lezen' en doodleuk naar de 'veelgestelde vragen'-pagina word gestuurd. Dat is geen service, dat is afwimpelen.

Ik heb op 8 april 2014 een stofzuiger gekocht en die is na bijna 4 maanden stuk gegaan. Geen probleem, dacht ik. Ik heb twee jaar garantie, dus ik zal direct even contact opnemen met Media Markt (toen nog Saturn). Maar inmiddels zit ik al bijna twee maanden zonder werkende stofzuiger én zonder oplossing van de verkopende partij (die wel mooi hun geld heeft kunnen tellen).

Mijn vraag is dus: wanneer kan ik een nieuwe stofzuiger verwachten?

De oplossing

Ik wil weten wanneer ik een nieuwe stofzuiger kan verwachten en eventueel wanneer de defecte stofzuiger zal worden opgehaald, of dat ik deze bij het grofvuil kan zetten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ter Meulen,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling defect geraakt is. Daarnaast onze excuses dat er weinig tot geen reactie gekomen is op de door u verstuurde mails en tickets. We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
  2. Auteur
    GinoTM
    Datum
    Kan ik een telefoontje verwachten, of ontvang ik per email een reactie? Ik hoor het graag.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw ter Meulen,
    Wij zullen u altijd proberen telefonisch te bereiken. Lukt dit niet, dan zullen wij u berichten per e-mail.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Dhr. E. de Wit
    Media Markt Online Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen