Klacht Media Markt: Garantie op gekochte stofzuiger

GinoTM

In de afgelopen twee maanden heb ik jullie:

- 4x gemaild
- 2x een ticket ingevuld op jullie site
- 1x gebeld (opgehangen na bijna 10 minuten te hebben gewacht)
- 1x een klacht geplaatst op Klacht.nl (http://tiny.cc/ju94mx)

Ik heb welgeteld één reactie van jullie ontvangen op al mijn berichten, en dan ook nog eens een automatisch bericht waarbij ik 'op de link moet klikken om de reactie van Media Markt te lezen' en doodleuk naar de 'veelgestelde vragen'-pagina word gestuurd. Dat is geen service, dat is afwimpelen.

Ik heb op 8 april 2014 een stofzuiger gekocht en die is na bijna 4 maanden stuk gegaan. Geen probleem, dacht ik. Ik heb twee jaar garantie, dus ik zal direct even contact opnemen met Media Markt (toen nog Saturn). Maar inmiddels zit ik al bijna twee maanden zonder werkende stofzuiger én zonder oplossing van de verkopende partij (die wel mooi hun geld heeft kunnen tellen).

Mijn vraag is dus: wanneer kan ik een nieuwe stofzuiger verwachten?

Ik wil weten wanneer ik een nieuwe stofzuiger kan verwachten en eventueel wanneer de defecte stofzuiger zal worden opgehaald, of dat ik deze bij het grofvuil kan zetten.

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw ter Meulen,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg vervelend te vernemen dat uw bestelling defect geraakt is. Daarnaast onze excuses dat er weinig tot geen reactie gekomen is op de door u verstuurde mails en tickets. We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
    GinoTM
    Kan ik een telefoontje verwachten, of ontvang ik per email een reactie? Ik hoor het graag.
    Media Markt
    Geachte heer/mevrouw ter Meulen,
    Wij zullen u altijd proberen telefonisch te bereiken. Lukt dit niet, dan zullen wij u berichten per e-mail.
    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Dhr. E. de Wit
    Media Markt Online Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?