Klacht Media Markt: Garantie tablet

Klachtnummer
# 28077
Gebruiker
Max
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Beste mediamarkt,

In Januari 2012 heb ik een samsung tablet gekocht. In December 2011 ging deze kapot ik kreeg een zwart beeld en zelfs direct aan de kabel ging hij niet meer aan. Daarop ging ik richting de mediamarkt te breda (35km rijden) om hem te laten maken. 10 dagen later ontving ik hem terug met nog steeds exact het zelfde probleem. Dus na nogmaals opgestuurd te zijn ontving ik hem terug maar hij laadde nog steeds mega langzaam op. Hierop weer terug naar de mediamarkt die een duurtest deed en die vonden hem prima want hij laadde maarliefst 6% per uur op.

Ik kon hem niet nogmaals opsturen doordat ik op een wereldreis ging. Momenteel begeef ik me dan ook in Sydney. Ik ben het boekje van de tablet door gaan lezen en daar staat dat bij het minste geringste met de accu deze per direct vervangen moet worden dit is niet gebeurt!

Wanneer ik nu een klacht schrijf krijg ik weer contact met service balie te Breda maar dat wil ik niet! Ik wil me tablet gewoon kunnen gebruiken.

De oplossing

Bekend bij mediamarkt

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    .

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen