Klacht Media Markt: Garantie van wasdroger

I.C. van Mersbergen

Op 10-6-2010 kochten wij een wasdroger merk Zanussi. Deze is oktober 2014 defect gegaan aan de wieltjes (slijtage) en electo (productfout?) Media Markt liet ons eerst een afspraak maken met de monteur, om aan de hand van de reparatiebon pas aan te geven welk bedrag wij vergoed kregen. Hierdoor zijn de kosten voor ons erg opgelopen.
De droger heeft volgens Electrolux een levensduur van 6 jaar, volgens Media Markt maar 5 jaar. Ook heeft de medewerker van de consumentenbond aangegeven dat wij reiskosten van de monteur vergoed kunnen krijgen, Media Markt weigert dit.
Ik vind dat Media Markt ons beter had kunnen adviseren een nieuwe droger te kopen, of ons eerder had moeten aangeven welk deel/ bedrag wij vergoed zouden krijgen.
Ik ben bij de media markt geweest om aan te geven dat ik het niet eens ben met het bedrag, zij stuurden mij door naar het hoofdkantoor in Rotterdam, deze heb ik een brief geschreven, waarop ik een brief terug kreeg dat zij niet akkoord gingen met mijn voorstel.

Ik wil graag een compensatie voor de gemaakte reparatiekosten. Het voorstel dat media markt ons gedaan heeft is voor mij niet akkoord. Graag zie ik in ieder geval de reiskosten van de monteur tegemoet, en dat het deel van de gemaakte reparatie kosten wordt verhoogd, hierbij rekening houdend bij een levensduur van 6 jaar in plaats van 5 jaar.
De reiskosten zijn naar mijn idee voor de media markt, was mijn droger niet kapot gegaan binnen de levensduur, had ik geen monteur laten komen en zo dus ook de reiskosten niet gemaakt.

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw van Mersbergen,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat de reparatie niet naar wens is verlopen. Excuses voor het ongemak.Zojuist heb ik u gebeld om de klacht met u door te nemen. Helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voicemail in heb gesproken.
    Vriendelijk verzoek ik u mij terug te bellen of aan te geven wanneer u telefonisch bereikbaar bent zodat ik contact met u op kan nemen.Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?