Klacht Media Markt: garantie

dhr heemskerk

mijn macbook pro 15inch van januari 2011 en gekocht bij mediamarkt den haag, geeft aan dat de batterij onderhoud nodig heeft, op zich al vreemd omdat Apple een laadcycli aangeeft van 1000 en een verwachte levensduur van 5 jaar (staat zo op de apple site (http://www.apple.com/nl/batteries/notebooks.html) ingeleverd in den haag en nu brief gekregen of ik even 200 euro wil betalen ivm kapot voedingdcircuit en batterij vervangen omdat de computer ouder is dan 6 maanden!! mag ik de mediamarkt er aan herinneren dat ik de computer heb gekocht bij de mediamarkt en niet bij apple en dat bij de garantievoorwaarden van de mediamarkt staat dat ik, ook volgens de serviceafdeling van mediamarkt den haag, 2 jaar garantie heb. dat de 6 maanden, waar apple over praat, kant noch wal slaan en ik het gevoel krijg dat zolang je koopt en niet klaagt alles goed is maar owee als er problemen zijn. sorry mediamarkt, had van jullie toch wel een beter service verwacht.

garantie krijgen

Media Markt
    Beste heer of mevrouw Heemskerk,Bedankt voor het melden van uw klacht.Normaal gesproken wordt er op accessoires 6 maanden garantie verleend.
    Helaas was de vestiging Den Haag niet op de hoogte van de uitgebreidere garantie op Apple accu's, zoals op de website van Apple staat vermeld.
    Onze excuses hiervoor.Wij hebben de afdelingsleider van Media Markt Den Haag gevraagd om uw product kosteloos te laten herstellen. Wanneer uw product hersteld retour is op de vestiging, zal u hiervan op de hoogte worden gebracht.Gezien u uw klacht twee maal op deze site heeft aangegeven, willen wij u vragen één hiervan te verwijderen.Met vriendelijke groet,
    Mw. C. Vervoort
    Afd. Service
    dhr heemskerk
    dank u voor deze snelle reactie en medewerking, ik zal de klacht verwijderen en melding maken dat u de klacht tot volle tevredenheid heeft opgelost.
    Media Markt
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...

Ook een klacht indienen over Media Markt?