Opgelost door Media Markt: garantie

roxanne

Ik heb mijn Samsung tv ter reperatie bij de vestiging in Zwolle gebracht.
Nou valt het niet onder de garantie omdat het volgens de reparateur "gebruikersschade" is. Kosten: 620
Nou zegt de medewerker van mediamarkt dat het druk schade is.
Ik heb die avond nog gewoon tv gekeken en er was niks aan de hand
De dag erna doe ik de tv aan en gaat het beeld eerst flikkeren.
Pas later verscheen er een rondje in het beeld. ( dit rondje zou dus mijn schuld zijn)
Ik heb het gefilmd dat het beeld eerst ging flikkeren en er toen geen rondje in het beeld was.
De medewerker van mediamarkt zegt dat omdat de reperateur dit zegt het dan ook maar zo is.
Ik ben altijd heel zuinig op mijn tv geweest. Er is helemaal niks mee gebeurd.
Ik ga hier ook zeker niet mee akkoord. Hoe gaan we dit oplossen?
Ik heb gelukkig een rechtsbijstandverzekering en ben zeker in staat om hier een zaak van te maken.
Nog even met alle duidelijkheid: de tv is niet gevallen, er is niks tegen aan gevallen.
Gr roxanne

Kosten vallen onder garantie!

Media Markt
    Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw televisie defect is geraakt. Zoals telefonisch besproken hebben wij uw klacht voorgelegd bij Media Markt Zwolle omdat wij momenteel niet van mening zijn dat er voldoende bewijs is om dit defect niet onder garantie te laten herstellen. Wij houden u op de hoogte van de status van uw klacht. Daarnaast heeft u een direct telefoonnummer ontvangen zodat u contact op kunt nemen indien u verdere vragen heeft.

Bedankt voor uw geduld.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Zoals telefonisch besproken wordt de televisie onder garantie hersteld en komt de eerder verstuurde prijsopgave dus te vervallen. De reparatie is inmiddels in behandeling genomen en u zult over de verdere status op de hoogte gehouden worden door Media Markt Zwolle. Wij willen u vragen indien u tevreden bent over de afhandeling deze klacht af te sluiten.

Alvast bedankt.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    roxanne
    Super afhandeling! Heel Blij dat mn tv gewoon gemaakt word onder garantie. Bedankt. groetjes roxanne

roxanne

Ook een klacht indienen over Media Markt?