Klacht Media Markt: Garantieservice

Klachtnummer
# 75120
Gebruiker
H. Harmsen
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Via webshop Krupps melkopschuimer gekocht ; apparaat werkt niet ,tot 3x toe afgeleverd ter reparatie bij Media Markt ; vervolgens opgestuurd naar koopadres en vervolgens retour met dezelfde klacht ; stuur een nieuwe was mijn advies ; nee hoor ! Weer opsturen maar daar baal ik van ; mijn lidmaatschap.schapsnr. 21215145 .

De oplossing

zie omschrijving

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Harmsen,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg vervelend te vernemen dat uw product defect is. We nemen spoedig contact met u op om uw klacht inhoudelijk met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Wij doen ons uiterste best uw klacht snel en naar behoren af te handelen.
    Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
  2. Auteur
    H. Harmsen
    Datum
    Media Markt heeft kontakt opgenomen en gaat zoeken naar een oplossing ; geen termijn afgesproken'
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Harmsen,
    Bedankt voor uw reactie. Wij zijn inmiddels in contact getreden met Krupps om te zoeken naar een oplossing. Zodra wij een oplossing gevonden hebben zullen wij dit zo spoedig mogelijk met u communiceren. Daarnaast vragen wij u om niet te reageren indien u geen reactie van ons verlangt, dit omdat klachtenkompas van ons verwacht om altijd te reageren op uw bericht.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
  4. Auteur
    H. Harmsen
    Datum
    Nog steeds heeft MediaMarkt geen oplossing aangeboden !
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Harmsen,
    Inmiddels is er contact met u geweest over de melkopschuimer welke niet werkt. Wij hebben middels dit contact de klacht voor u opgelost. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen