Klacht Media Markt: gasfornuis Indesit hetelocht oven gekocht

ria

Eindelijk na lang een beetje gespaard te hebben een nieuw gasfornuis kunnen kopen op advies van een van u verkopers
een Indesit gasfornuis aan geschaft........ tot er na een week een jongeman bij de deur kwam die kwam melden dat ik het fornuis absoluut niet mocht gebruiken om dat er een constructie fout in zat en de boel kon ontploffen hij liet een telefoonnummer achter waarmee we moesten bellen hoe of wat daar kregen we te horen dat we 10 dagen moesten wacht op vervanging ik betreur dit wel u bedrijf met zoveel reclame dat u zoiets door de klant op laat lossen hoop dat u begrijpt dat niemand 10 dagen zonder een fornuis kan en we hebben de kapotte meegenomen zoals afgesproken met indesit en een nieuwe opgehaald en natuurlijk bijna 80 euro meer moeten betalen omdat er verder niks in voorraad was ............. ja alleen nog duurder!!!!!ik vind dit betreurenswaardig!!!!

graag zou een ik goed antwoord hier op willen hebben!
ik hoop dat u zich hier in verlaatsen kan dat je een budget hebt
en daar boven moet gaan wat eigenlijk soms niet kan.
daarom schrijf ik dit

Media Markt
    Beste mevrouw van Geel,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb de klacht telefonisch met u doorgenomen.
    Met uw toelichting over de klacht heb ik Media Markt Groningen verzocht uw klacht intern in behandeling te nemen en vandaag of morgen contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Groningen uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt

Ook een klacht indienen over Media Markt?