Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: geannuleerde bestelling wordt niet terugbetaald door mediamarkt
Details
Klacht
Nadat ik via de website van Mediamarkt artikelen heb besteld heb ik deze een dag later geannuleerd. Uiteraard betaald bij de online bestelling. Inmiddels een maand later en het betaalde bedrag nog steeds niet retour ontvangen. De Mediamarkt geeft als argument dat de artikelen eerst retour moeten worden ontvangen in hun magazijn en dat daarna bedrag wordt teruggestort. Nu heb ik vrij snel geannuleerd en spullen zijn nimmer bezorgd of aangeboden.Gewenste oplossing
Betaalde bedrag zsm terug op mijn rekeningBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.