Klacht Media Markt: geannuleerde bestelling wordt niet terugbetaald door mediamarkt

Ruben007

Nadat ik via de website van Mediamarkt artikelen heb besteld heb ik deze een dag later geannuleerd. Uiteraard betaald bij de online bestelling. Inmiddels een maand later en het betaalde bedrag nog steeds niet retour ontvangen. De Mediamarkt geeft als argument dat de artikelen eerst retour moeten worden ontvangen in hun magazijn en dat daarna bedrag wordt teruggestort. Nu heb ik vrij snel geannuleerd en spullen zijn nimmer bezorgd of aangeboden.

Betaalde bedrag zsm terug op mijn rekening

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Graag zouden wij de klacht inhoudelijk met u willen bespreken. Wij zullen daarom zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Terugkomend op uw klacht.

Wij hebben meerdere keren geprobeerd u telefonisch te benaderen, helaas zonder succes.

Graag zouden wij uw klacht inhoudelijk met u willen bespreken. Wij vernemen daarom graag van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

In afwachting van u reactie.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
    Ruben007
    Geachte N. Meijer

Dank voor uw mail
    Inmiddels is de betaling van Mediamarkt daadwerkelijk gedaan. Geld staat dus weer op mijn rekening. Heeft erg lang geduurd helaas!

Ook een klacht indienen over Media Markt?