Klacht Media Markt: geannuleerde bestelling wordt niet terugbetaald door mediamarkt

Klachtnummer
# 294621
Gebruiker
Ruben007
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Nadat ik via de website van Mediamarkt artikelen heb besteld heb ik deze een dag later geannuleerd. Uiteraard betaald bij de online bestelling. Inmiddels een maand later en het betaalde bedrag nog steeds niet retour ontvangen. De Mediamarkt geeft als argument dat de artikelen eerst retour moeten worden ontvangen in hun magazijn en dat daarna bedrag wordt teruggestort. Nu heb ik vrij snel geannuleerd en spullen zijn nimmer bezorgd of aangeboden.

Gewenste oplossing

Betaalde bedrag zsm terug op mijn rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Graag zouden wij de klacht inhoudelijk met u willen bespreken. Wij zullen daarom zo snel mogelijk contact met u opnemen.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Wij hebben meerdere keren geprobeerd u telefonisch te benaderen, helaas zonder succes.

    Graag zouden wij uw klacht inhoudelijk met u willen bespreken. Wij vernemen daarom graag van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

    In afwachting van u reactie.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  3. Auteur
    Ruben007
    Datum
    Geachte N. Meijer

    Dank voor uw mail
    Inmiddels is de betaling van Mediamarkt daadwerkelijk gedaan. Geld staat dus weer op mijn rekening. Heeft erg lang geduurd helaas!

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen