Klacht Media Markt: Gebruikt, beschadigd en vies product verkocht als nieuw bij MediaMarkt Groningen

Klachtnummer
# 266944
Gebruiker
troyb87
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vanmiddag heb ik een Logitech G403 wireless mouse voor 90 euro gekocht bij Media Markt Groningen. Het product werd als nieuw verkocht. Eenmaal thuisgekomen de verpakking opengemaakt waarbij ik ontdekte dat het om een gebruikt product ging. Dit kon ik herkennen aan de krassen op de muisvoeten, het stof dat overal tussen zit, de tabaksresten tussen de voeten en een soort snot dat aan de zijkant van de muis vastgeplakt zit.

De oplossing

Een nieuw en ongebruikt product. Ik moet 1.5 uur heen en weer rijden om een gebruikt, vies en beschadigd product verkocht als nieuw om te ruilen bij de meest dichtstbijzijnde Media Markt (Heerhugowaard) dus een redelijke compensatie hiervoor zou wel op zijn plaats zijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u een gebruikte muis heeft gekregen. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Inmiddels hebben wij contact gehad met MediaMarkt Groningen en MediaMarkt Heerhugowaard. U kunt de muis omruilen bij MediaMarkt Heerhugowaard voor een nieuw exemplaar. U kunt vragen naar Carolina, zij weet er van. Ook zal MediaMarkt Groningen u een cadeaukaart toesturen voor het ongemak.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    troyb87
    Datum
    Beste mevrouw Meijer,

    Hartelijk dank voor uw antwoord en excuses aanvaard.

    Met vriendelijke groet,

    Jort Boonstra.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen