Opgelost door Media Markt: Gebruikte laptop als nieuw verkopen ..

glasnost

Ik kocht een lenovo ideapad, nieuw in de doos dacht ik.
De notebook was startkaar zei de verkoper rocky Duyne van media markt Apeldoorn.
Dat blijkt niet bij media markt ik betaalde 850,- terwijl je bij paradigit 677,- betaald wat een verschil zeg 183, - euro te veel bij media markt!!!!!
Bij het uitpakken vond ik maar weinig inhoud in de doos laat staan bescherm folie of een cd. Ik klap hem open en zie alleen maar vlekken overal van scherm tot op de toetsen, het lijkt op koffie vlekken en vette vingers overal.
Het eerste wat k aan dacht dit is geen nieuwe notebook, bij onderzoek bleek deze was al een jaar oud, en alle software die voor een maand geldig was verlopen !!
Bij het testen van notebook alleen maar conflicten fout meldingen en vast lopers, ik ben zelf aardig ervaren in computers maar dit heb ik nog nooit meegemaakt !!
Het was voor de eerste keer maar ook de laatste,.
Voor mij nooit geen media markt !!!!!!

aanmerking voor een tegemoetkoming naar waarde van de notebook.

glasnost
    het probleem is opgelost min of meer, na een telefoon gesprek kon ik het volledige bedrag terug krijgen, of een deel van het bedrag terug. ik heb gekozen voor een deel van het bedrag, omdat ik nu de notebook klaar heb voor gebruik. een nieuwe installatie windows 8.1 op laten door een ander bedrijf + de extra kosten. het is wel goed zo...

Ook een klacht indienen over Media Markt?