Klacht Media Markt: gebruikte stofzuiger

deb1983

Gisteren was ik bij de mediamarkt om een nieuwe stofzuiget te kopen
Mijn oog viel op de samsung vcc5480 van 73.99
Deze was echter niet op voorraad dus mocht ik het showmodel meenemen geen probleem
echter toen ik thuis kwam en de stofzuiger wilde gebruiken zat er gewoon
een volle stofzuigerzak in met stof en was het filter ook heel vies
ik heb dus gewoon de volle pond betaald voor een 2 de hands stofzuiger ik
vindt het niet normaal showmodel oke maar. een van binne vieze stofzuiger vindt ik niet kunnen. vindt het gewoon smerig helaas woon il niet in de buurt anders was ik terug gegaan hoop dat jullie wat doen met deze klacht want vindt als ze de stofzuiger in de mediamarkt zelf gebruiken hem dan niet moeten verkopen
mvg deborah van rijswijk

Korting omdat hij niet nieuw is en tegen het personeel zeggen dat ze
zo iets echt niet kunnen maken. gaat om het mediamarkt grote marktstraat in den haag

Media Markt
    Geachte mevrouw van Rijswijk,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat u de stofzuiger in deze staat thuis aantrof. Welgemeende excuses voor het ongemak.Na het lezen van uw klacht heb ik deze voorgelegd bij Media Markt Den haag met het verzoek spoedig (uiterlijk morgen) telefonisch contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Den haag uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte mevrouw van Rijswijk, Van mijn collega bij Media Markt Den haag heb ik vernomen dat er inmiddels telefonisch contact met u is geweest en er een oplossing is gevonden voor uw klacht.Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht. Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?