Opgelost door Media Markt: Geen aankoopbewijs bij aankoop

Kenny

Na een eerder vermelde klacht is dit het vervolg ervan.
Heb na 2 weken me telefoon gekregen kon hem na me klacht ophalen bij de dichtstbijzijnde vestiging,alleen omdat dit een online aankoop was kreeg ik geen garantie te bewijs...Na een aantal telefoontjes weer een juist persoon eindelijk te pakken gekregen.
Deze zou me dagelijks op de hoogte houden wanneer ik eindelijk me complete order zou hebben met garantiebewijs.
Tot op heden 3 dagen verder niets gehoord en geen bon te zien.
Ik ben toch niet gek zeggen ze dan!
Nou na 4 defecte telefoons bij aankoop en dit gedoe om me spullen te krijgen waarvoor ik zelf betaal heb ik een nieuwe.
Je word vanzelf wel gek!

Zorg gewoon eens dat alles compleet is en jullie een product op de normale manier leveren.
Zonder ik daar 200 bel minuten en extra benzine aan kwijt ben

Media Markt
    Geachte heer Prijs,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij vinden het uiterst vervelend te vernemen dat u nog geen aankoopbon ontvangen heeft. Zoals telefonisch besproken stuurt u ons per mail de gegevens van de telefoon toe zodat wij de aankoopbon voor u kunnen aanmaken. De nieuwe nota zullen wij per mail naar u terug sturen. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, verneem ik graag van u.
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling
    Aankoopsbewijs ontvangen,klacht opgelost

Kenny

Ook een klacht indienen over Media Markt?