Klacht Media Markt: Geen aansluitservice, slechte communicatie.

Klachtnummer
# 299537
Gebruiker
MaaikeMax
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wasmachine is niet aangesloten, wat wel is beloofd door MediaMarkt. De bezorgers hadden geen idee wat ze moesten doen en zijn weggegaan zonder de machine aan te sluiten. Ook spraken de bezorgers geen Nederlands en was hun Engels onverstaanbaar.

De oplossing

Wasmachine aansluiten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij hebben zojuist telefonisch contact u opgenomen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en aanvullende gegevens op te vragen. Uw klacht wordt nu verder in behandeling genomen en wij komen hier zo snel mogelijk bij u op terug.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland

  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Terugkomend op uw klacht.

    Vanuit onze vervoerder hebben wij vernomen dat zij contact met u hebben gezocht om een afspraak te maken voor het alsnog uitvoeren van de service.

    Graag vernemen wij van u over de afhandeling.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.
  3. Auteur
    MaaikeMax
    Datum
    Donderdag 12 april een telefoontje gehad dat ze het zouden gaan uitzoeken en ik zou nog teruggebeld worden hierover. Natuurlijk nooit meer teruggebeld hierover, wel een mail van de vervoerder, dus niet vanuit Media Markt met de vraag of ik contact met hun wil opnemen om een afspraak te maken om wasmachine alsnog aan te sluiten. Mosterd na de maaltijd, ondertussen zelf al de wasmachine aangesloten en de €10 tegoedbon vanuit MediaMarkt vind ik een aanfluiting.
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u zich niet kunt vinden in de door ons geboden oplossing.

    Uw feedback zullen wij met de betrokken personen bespreken en de afhandeling van uw klacht evalueren.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen