Klacht Media Markt: Geen begrip

Nietblij

Ik heb gister een laptop van bijna 1000,00 gekocht. Volgens verkoper, die wel heel aardig was, kon de computer voor mij gebruiksklaar gemaakt worden, daar ook voor betaald. Maar het was te druk, dus computer achter gelaten en moest de volgende dag terug. Kreeg geen bewijs dat ik hem daar achter liet en hij was al met de volgende klant bezig. Dus toen ik om bewijs vroeg, zei hij, dat is niet nodig. Geen fijn gevoel, toen ik naar huis reed. Loop de winkel uit met de muis, want die hadden ze niet nodig. Gaat alarm af, dacht zal wel. Wordt ik door de beveiliging terug naar binnen gehaald, alsof ik een dief ben, terwijl ik net een flink bedrag had achter gelaten. Maar ja, ok kan gebeuren. Volgende dag weer op en neer, half uur heen, half uur terug. Anderhalf uur moeten wachten op de installatie, ok, hij was klaar. Toen thuis kwam ik er achter dat het snoer niet in de doos zat. Ik bellen, moest ik weer terug. Weer half uur geen, half uur terug. Toen was ik niet blij. Heb een afspraak moeten verzetten. Kom ik aan bij Media markt Breda, vraag ik om reiskosten vergoeding, krijg ik niet was het antwoord. Wat een slechte service, alles bij elkaar wordt ik hier niet blij van. Zo ga je niet met mensen om. En dat terwijl ik afgelopen week 2 laptops heb aangeschaft bij jullie. Ik heb niet zo veel vertrouwen in jullie na deze ervaring, en hou mijn hart vast dat ik niet nog eens terug moet. Dus of ik nog iets bij jullie in de toekomst ga kopen dat betwijfel ik.
Dat wou ik even kwijt.
Met vr groet, T de Haan

Op zijn minst reiskosten vergoeding

Ook een klacht indienen over Media Markt?