Klacht Media Markt: Geen bevestiging ontvangen van bestelling en betaling.

Klachtnummer
# 375924
Gebruiker
Andre
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb vandaag via internet een ipad 128 gb voor € 417,= besteld en betaald, onder de naam IJzelenberg.
Ik heb hiervan geen bevestiging ontvangen.
Graag zou ik van u horen of de bestelling wel goed door jullie is ontvangen en wanneer ik het bij mediamarkt Dordrecht kan ophalen.
Ik verwacht alsnog een reactie van jullie!!!

De oplossing

Alsnog een bevestiging van ontvangst bestelling en betaling en afleverdatum bij Mediamarkt Dordrecht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen