Klacht Media Markt: Geen bevestigingsmail ontvangen

Klachtnummer
# 250968
Gebruiker
4sa
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Help!! Gister online een bestelling geplaatst maar nog steeds geen bevestigingsmail ontvangen!! Krijg ik het pakketje nog wel voor vrijdag middag binnen?? OrderId:72738307

De oplossing

Duidelijkheid en zoals op de site staat vermeld binnen 1 a 2 werkdagen binnen!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u geen bevestiging heeft ontvangen. Zoals telefonisch besproken heeft u inmiddels contact gehad met onze klantenservice en is uw bestelling donderdag gewoon geleverd. De reden dat u geen bevestiging heeft ontvangen is omdat er een fout is gemaakt tijdens het invoeren van het e-mail adres. Inmiddels bent u hiervan op de hoogte.

    Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen