Opgelost door Media Markt: Geen bezorgservice witgoed

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 154244
Gebruiker
Maike
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Extra betaald voor de bezorgservice van mijn wasmachine. Ze hebben oude machine niet meegenomen en nieuwe niet geïnstalleerd. Media Markt daarover niet bereikbaar!

De oplossing

Geld retour van bezorgservice a €14,95 en oude wasmachine alsnog ophalen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

    Zoals telefonisch besproken vind ik het erg vervelend dat de wasmachine niet is aangesloten en dat de oude wasmachine niet is meegenomen. Ik heb u de 14.95 euro van de bezorgservice inmiddels terugbetaald en u zult deze binnen enkele dagen op uw rekening ontvangen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Media Markt Online
  2. Auteur
    Maike
    Datum
    Mediamarkt heeft uiteindelijk gebeld, natuurlijk naar aanleiding van deze klacht op deze site. Ik kon kiezen of mijn geld van deze extra service terug of dat ze alsnog de oude wasmachine kwamen ophalen. De nieuwe wasmachine heb ik zelf geïnstalleerd (wat een werk). Inmiddels heb ik mijn €14,95 terug ontvangen en de oude wasmachine heb ik door de Kringloop op laten halen.
  3. Auteur
    Maike
    Datum
    Heel fijn dat deze site er is, vooral wanneer leveranciers nergens anders bereikbaar zijn!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Maike
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?