Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Media Markt: Geen communicatie vanuit media markt en slechte garantie afhandeling
Details
Klacht
na melding van kapotte koelkast heeft het 2 maanden geduurd dat mediamarkt geaccepteerd heeft dat de koelkast kapot was.Ik heb meerdere malen gevraagd voor een vervangende koelkast maar dat was niet mogelijk volgens media markt medewerker. Ondertussen zijn we 3 maanden verder en media markt wilt niet tegemoetkomen voor de geleden schade. En momenteel wil media markt ook niet duidelijk aangeven wanneer ik een nieuwe koelkast krijg
Gewenste oplossing
Ik wil zo snel een compensatie van de geleden schade en een nieuwe koelkastBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.