Klacht Media Markt: Geen communicatie vanuit media markt en slechte garantie afhandeling

Klachtnummer
# 687365
Gebruiker
TA036
Datum
0 reacties

Details

Klacht

na melding van kapotte koelkast heeft het 2 maanden geduurd dat mediamarkt geaccepteerd heeft dat de koelkast kapot was.
Ik heb meerdere malen gevraagd voor een vervangende koelkast maar dat was niet mogelijk volgens media markt medewerker. Ondertussen zijn we 3 maanden verder en media markt wilt niet tegemoetkomen voor de geleden schade. En momenteel wil media markt ook niet duidelijk aangeven wanneer ik een nieuwe koelkast krijg

Gewenste oplossing

Ik wil zo snel een compensatie van de geleden schade en een nieuwe koelkast

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen