Klacht Media Markt: Geen creditcardbetaling mogelijk tijdens BTW-actie. Mediamarkt weigert correctie.

Martin

Tijdens de BTW-actie van de MediaMarkt bleek het niet mogelijk om een laptop met creditcard te betalen (wenselijk ivm uitgebreide verzekering).
Het bleek dat de storing bij de MM lag (andere creditcardbetalingen lukten wel). Omdat de laptop bijna was uitverkocht, heb ik die betaald via IDEAL en daarna direct de MM verzocht om mij alsnog de mogelijkheid te bieden om de laptop met creditcard te betalen.

Na een week nog geen reactie, dus zelf weer gebeld. In een MM-winkel zouden ze mij kunnen helpen, werd me nu verteld. Goed, dan maar in de auto gestapt en 20 KM gereden naar de MM-winkel, waar de juiste persoon niet aanwezig bleek te zijn.
Factuur achtergelaten met alle gegevens; ik zou de volgende dag worden gebeld. Gebeurde niet.
Zelf dus weer gebeld en kwam opnieuw uit bij MM-online. Nu werd me beloofd dat de winkel me direct zou terugbellen. Gebeurde wederom niet.
Dus enkele dagen later nogmaals 20 KM gereden naar de MM-winkel en zowel mijn verzoek, als klacht aan de manager voorgelegd. Die wilde mij niet helpen, want ik had de laptop inmiddels al gebruikt; de aankoop was inmiddels al 2 weken geleden gedaan én de BTW-actie was al lang afgelopen, waardoor de prijs dus weer hoger lag.
Nu wilde ik de laptop helemaal niet omruilen, maar slechts een creditering op mijn betaalrekening, waarna ik dan ter plekke alsnog het BTW-actie bedrag per creditcard zou betalen, maar nee, dat kon niet.

Op verwijzing van MM-online dus inmiddels 80 KM heen en weer gereden naar de MM-winkel, maar nog steeds geen stap verder.
Daarom uiteindelijk een klacht ingediend bij MM-online, maar kreeg korte reactie dat er niets aan te doen was. Hierop een reactie van het management op mijn klacht gevraagd, maar kreeg wederom een afwimpelend antwoord.
Ik had ondertussen op Klachtenkompas gezien dat MM-online in 2016 wel iemand had geholpen bij exact hetzelfde probleem. Ik besloot dus nog 1 poging te wagen richting MM-online en kreeg nu als reactie dat de zaak uit 2016 heel anders was, omdat die persoon toen nog niet had betaald, waarna MM hem na afloop van de BTW-actie alsnog de optie had geboden om de BTW-actie prijs per creditcard te voldoen. Nu ik al via IDEAL had betaald, was correctie echter niet mogelijk. (???)

Helaas heeft dit avontuur me niet alleen enorm veel tijd en energie gekost, maar ook nog eens een behoorlijk bedrag aan benzine vanwege het - op advies van MM-online - 80 KM zinloos heen en weer rijden naar een MM-winkel.

Nu Mediamarkt me vanwege het onjuist doorverwijzen en niet (tijdig) reageren zo ontzettend veel tijd en energie heeft gekost en ook nog eens 80 nodeloze kilometers aan benzine, wil ik alsnog een oplossing en een passende reactie van HET MANAGEMENT van Mediamarkt-online.

Ook een klacht indienen over Media Markt?