Klacht Media Markt: Geen draadloos internet.

Klachtnummer
# 279688
Gebruiker
VanderHorst12
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bij een dure tv, 1700 euro, kreeg ik net na de garantie geen draadloos internet meer.
Volgens mijn rechtsbijstandsverzekering had ik recht op kosteloze reparatie.
Niet gekregen.
Klacht ingediend. Nooit wat op gehoord.

De oplossing

Draadloos internet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u geen draadloos internet meer heeft. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht in welke vestiging u de aankoop heeft gedaan.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    VanderHorst12
    Datum
    Mediamarkt Hoog Catharijne Utrecht
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben hierover contact opgenomen met MediaMarkt Hoog Catharijne en hen verzocht contact met u op te nemen om deze inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen