Opgelost door Media Markt: Geen duidelijkheid over afleverdatum bestelling 71014390

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 147210
Gebruiker
stefan
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op zondag 3 januari jl bestelde ik een afzuigkap bij Mediamarkt webshop twv 99 euro en heb die ook onmiddellijk betaald. De keuze voor de Mediamarkt was gemaakt ivm de voorgespiegelde snelle levering.
Op 5 januari volgde eerst een emailbericht dat de kap was verstuurd en op diezelfde dag volgde nog een mail met de mededeling dat er een systeemtechnische storing was en dat de kap naar verwachting eind van de week geleverd zou worden. Aangezien ik dit zeker wilde weten belde ik op 7 januari met het klantcontactcentrum van Mediamarkt. Toen bleek dat de betreffende kap blijkbaar flink beschadigd is door de distributeur en dat er voorlopig geen kap geleverd wordt. De beschadigde kap moet eerst terug naar de Mediamarkt , hoe lang dat duurt is onduidelijk, voordat er een nieuwe besteld kan worden. Op mijn vraag of ik niet nu al een nieuwe kap kon bestellen werd gewoon geantwoord dat kan niet. terwijl er toch wel al betaald is. Slechte service van de Medamarkt. Ik kan niet weken zonder kap

De oplossing

Bestelling van nieuwe zelfde afzuigkap door Mediamarkt en snelle levering daarvan.
Niet afwachten totdat de vorige kapotte kap weer terug is bij Mediamarkt want dat kan nog geruime tijd duren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw van Hezewijk,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat uw bestelling beschadigd geraakt is en hierdoor niet uitgeleverd kon worden. Zoals telefonisch met u besproken hebben wij een nieuwe zending voor u aangemaakt welke naar verwachting morgen bij u geleverd zal worden. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik dit graag van u. Anders willen wij u vragen deze klacht te sluiten.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online
  2. Auteur
    stefan
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Bedankt voor uw supersnelle reaktie en voorstel tot afhandeling van mijn klacht. Tot mijn volledige tevredenheid is het door u gedane voorstel. Een nieuwe afzuigkap wordt vandaag of morgen geleverd. Bedankt Mediamarkt!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
stefan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen