Klacht Media Markt: Geen enkele communicatie bij leveringsprobleem en klant krijgt de schuld van fout in bestelsysteem

R-P

Twee laptops online besteld tijdens BTW-vrij dagen.
Na 8 dagen stilte contact gezocht met Media Markt (52 min. in de wacht).
Een laptop bleek niet leverbaar en tweede werd niet opgestuurd omdat ik aangevinkt had dat ze alleen tegelijk geleverd mochten worden (?).
Mail waarin vervanger werd aangeboden was om onbekende reden niet verstuurd aldus medewerker MM.

MM wacht op antwoord op een NIET GESTELDE VRAAG...

Vervanger heeft slechts halve resolutie van de bestelde laptop, dus gemaild dat ik niet akkoord ga.

Na 5 dagen stilte weer gebeld (75 min. in de wacht) en antwoord gevraagd op mijn mail. Zelfde riedel: mijn schuld door het vinkje dat tweede laptop niet verstuurd wordt en geen andere vervanger. Andere met korting was geen optie en te laat: actie te lang geleden.
MM heeft GEEN ENKELE keer contact gezocht, dus hoezo te laat?

Als test nieuwe bestelling ingevoerd waarbij de optie "tegelijk leveren" standaard stond aangevinkt EN DE ANDERE OPTIE NIET GEKOZEN KAN WORDEN

Expliciete excuses voor het telkens maar weer mij de schuld geven van 'het vinkje' terwijl dit probleem toch echt bij MM ligt.
En als jullie als uitleg geven dat dit standaard aangevinkt is als de artikelen op voorraad zijn en de andere optie dan niet kan worden aangevinkt..., ach volgens mij hoef ik niet uit te leggen hoe Kafkaësk het zou zijn als jullie je daarachter zouden DURVEN verschuilen.

Daarnaast de optie een laptop naar mijn keuze te mogen bestellen tegen de actie prijs van de BTW-actie. Ik heb onvrijwillig en noodgedwongen de bestelling van de niet leverbare laptop maar laten vervallen omdat me meermaals duidelijk werd gemaakt dat de andere anders ook nooit verstuurd zou worden.

Klacht is bekend bij jullie, maar de telefonische medewerker kan schijnbaar niets anders dan me voor het blok zetten: accepteer minderwaardige vervanger of laat niet leverbare laptop van de bestelling afhalen. Zo niet krijg je helemaal niets.

Media Markt
    Geachte heer,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zou ik van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Ik verneem graag van u.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Hallo,

In principe ben ik overdag te bereiken op het vaste nummer. Tevens mobiel nummer toegevoegd.

Mvg,
    Media Markt
    Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw reactie

Zoals telefonisch besproken vind ik het erg vervelend dat uw bestelling op deze manier is verlopen. Graag wil ik u aanbieden dat u alsnog een laptop kunt bestellen met BTW voordeel. Zodra u deze besteld heeft en het ordernummer doorgeeft kan ik het verschil aan u terugbetalen.

Excuses voor alle ongemakken.

Ik verneem graag van u.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?