Opgelost door Media Markt: Geen enkele reactie na redelijk verzoek aan Media Markt.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 255756
Gebruiker
K.W. de Graaf
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Na het opheffen van Redcoon zou Mediamarkt de verplichtingen overnemen.
Op mijn account bij Redcoon stond nog een tegoed van ongeveer 32 euro.
De exacte som weet ik niet omdat het account nu voor mij onbereikbaar is.
Ik heb op 11 januari j.l. Media Markt vriendelijk verzocht om het bedrag naar mij over te maken.
Ondanks een herinnering heeft ik tot op heden geen enkele reactie op mijn verzoek mogen ontvangen.

De oplossing

Bedrag terugstorten op mijn bankrekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelende te vernemen dat u uw tegoed niet heeft ontvangen. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om nog wat ontbrekende gegevens op te vragen om het tegoed op te zoeken.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    K.W. de Graaf
    Datum
    Van uw pogingen om mij telefonisch te bereiken is mij niets bekend. Ik heb ook geen voicemailbericht ontvangen.

    Op 16 maart ontving ik van u een email. Hierin staat dat het om 35 euro gaat, en wordt het volgende meegedeeld:
    "Ik heb de financiële administratie hiervan op de hoogte gebracht
    en ik heb hen verzocht het bedrag aan je terug te betalen. Dit zal zo
    spoedig mogelijk gebeuren."

    Uiteraard ben ik daar blij mee, en zodra het bedrag binnen is zal ik dit op Klachtenkompas vermelden, zodat de klacht kan worden afgesloten.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben inderdaad geen voicemail ingesproken, echter zijn wij blij te vernemen dat het bedrag inmiddels gevonden is en aan u terugbetaald gaat worden. Wij gaan er vanuit dat dit spoedig op uw rekening bijgeschreven zal worden.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  4. Auteur
    K.W. de Graaf
    Datum
    Het geld is nog niet binnen.
    (Deze reactie dient om te voorkomen dat de klacht voortijdig wordt gesloten.)
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Het geld is gisteren aan u overgemaakt. De verwachting is dat het vanaf dat moment binnen 3 dagen op uw rekening staan. Graag willen wij u dus vragen nog 2 dagen geduld te hebben. Wij gaan er vanuit dat u het geld spoedig ontvangt.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    MediaMarkt Nederland
  6. Auteur
    K.W. de Graaf
    Datum
    Ik heb het bedrag gisteren ontvangen, waarvoor dank!
    Al met al ben ik best tevreden over uw afhandeling, al is het jammer dat deze pas op gang kwam na het inschakelen van Klachtenkompas.

    Met vriendelijke groet,

    K.W. de Graaf

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K.W. de Graaf
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen