Klacht Media Markt: geen factuur willen geven anders dan een e-mail adres

Klachtnummer
# 83624
Gebruiker
boamaster
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een Xbox One gekocht twee weken geleden en nou is mijn controller heel snel stuk gegaan. ik kan deze opsturen maar dan moet de factuur erbij. deze is gemailed naar mij en ik heb geen printer ken ook niet iemand die dit heeft. mijn factuur naar mijn adres sturen wil de media markt niet. ik kan de controller ook brengen wordt er gezegd, de mediamarkt die het dichts bij zit is een uur rijden in Eindhoven. kwa benzine en parkeer geld kan ik net zo goed een nieuwe kopen bij mij om de hoek als ik daar naar toe moet.
media markt wil NIETS!! wil ook niet mijn factuur naar het reparatie centrum mailen ofzo! zit dus met een kapot produckt die ik niet op kan sturen omdat de media markt geen factuur naar mijn afleverings adres heeft gestuurd maar naar een mail adres en ik heb geen printer dus ik kan hier niets mee!! misschien een printer kopen van 100 euro om een controller vergoed te krijgen van 50 euro??
eerste en tevens ook laatste keer dat ik wat bestel bij de media markt.

De oplossing

Gewoon een factuur verzenden naar het huis adres, of deze bij de bestelling doen nog makkelijker!! of telefonisch de reparatie aannemen en een ordernummer er aan vast binden zodat het reparatie centrum de factuur en gegevens van de klant kan zien.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer van Gasteren,
    Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij hebben geprobeerd u telefonisch te benaderen, helaas is dit niet gelukt. Wij vinden het erg vervelend te vernemen dat uw bestelling defect geraakt is. Graag verneem ik van u wanneer wij u het beste telefonisch kunnen benaderen om de klacht met u door te nemen en te zoeken naar een passende oplossing. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben verneem ik graag van u.
    Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtafhandeling

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen