Klacht Media Markt: Geen feedback over bestelde producten vanuit media markt na 2 weken.

Ryank

25 april een wasmachine en gasfornuis besteld en betaald. Op 8 mei nog niks vernomen van mediamarkt nadat ik 3x gebeld had, ik werd steeds van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand neemt je serieus zodra ze jouw geld hebben ontvangen en het personeel is waardeloos. Het personeel vind het belangrijker om niks te doen of te appen en weg te lopen ipv het probleem op te lossen.

Beter personeel neerzetten en de jonge mensen beter begeleiden op klachten vanuit de consument vandaan. Het klanten service beter runnen er staan altijd veel mensen te wachten en het resultaat is er niet naar als je naderhand is een keer aan de beurt komt. Beter contact houden met je klanten zodra er spullen zijn besteld en er is een vertraging. Bestel je producten bij coolblue als het te lang duurt en teveel gedoe is om er beter van te worden. Ik heb binnen een dag mijn spullen ontvangen waar media markt na 2 weken nog niks van zich liet horen.

Media Markt
    Geachte meneer, mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de levering van de door u bestelde wasmachine en fornuis niet naar wens is verlopen.

Graag vernemen wij in welke vestiging u deze producten heeft aangeschaft, daarnaast ontvangen wij graag het factuur-/bestelnummer van deze aankoop. Aan de hand van deze gegevens kunnen wij uw klacht verder in behandeling nemen.

In afwachting van uw reactie.

N. Meijer
    MediaMarkt Nederland.

Ook een klacht indienen over Media Markt?