Klacht Media Markt: Geen garantie bij ondeugdelijk product.

Klachtnummer
# 274855
Gebruiker
Hueting1
Datum
5 reacties

Details

De klacht

2,5 jaar geleden heb ik een Acer laptop gekocht bij de mediamarkt.

Na 8 maanden ging het touchpad kapot. Ik heb toen contact opgenomen met Acer, zij hebben het probleem toen verholpen.

Ongeveer een jaar later ging het touchpad weer stuk, deze is nogmaals reperareert door Acer.

Nu iets minder dan een jaar na de tweede reparatie en ongeveer 2,5 jaar na aankoop, is het touchpad weer stuk.

Zowel Acer als mediamarkt weigeren te betalen. Volgens mijn inziens heb ik hier wel recht op, dit is al een probleem van begin af aan. Ik ben nu de dupe geworden van een ondeugdelijk product, aangezien ik dit product bij mediamarkt heb gekocht verwacht ik van hen een oplossing.

Zij geven aan dat zij enkel de onderzoekskosten willen betalen, de duur van het onderzoek is echter onbekend.

De oplossing

In mijn optiek, is mediamarkt verantwoordelijk voor dit product. Ik zie dan ook graag dat zij de reparatiekosten betalen, ook vind ik het niet meer dan normaal dat zij een termijn bekend maken aan mij m.b.t. de reparatie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat uw laptop niet naar behoren werkt. Graag vernemen wij middels een reactie op dit bericht waar u de aankoop 2,5 jaar geleden heeft gedaan.

    In afwachting van uw reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland
  2. Auteur
    Hueting1
    Datum

    Dag mevrouw Saini,

    Bedankt voor uw reactie.
    De laptop heb ik bij de mediamarkt in Arnhem gekocht.

    Met vriendelijke groet,
    Renee Hueting
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij hebben uw klacht doorgezet naar de MediaMarkt Arnhem en hen verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken en indien mogelijk een oplossing aan te bieden.

    Hopende u hiermee voor nu voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

  4. Auteur
    Hueting1
    Datum
    Beste mevrouw Saini,

    Bedankt, ik heb tot op heden nog geen reactie gehad.

    Met vriendelijke groet,
    Renee Hueting
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat MediaMarkt Arnhem nog geen contact met u heeft opgenomen. Wij hebben uw klacht nogmaals doorgezet naar de vestiging en hen verzocht uw klacht zo spoedig mogelijk op te pakken.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. K. Saini
    MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen