Klacht Media Markt: Geen garantie Iphone SE door drukschade

Gebruiker1533680170

Bijna 2 jaar geleden kocht ik een Iphone SE voor 459EU als los toestel. Ik was zeer tevreden met het toestel en gebruikte het dagelijks. Enkele maanden geleden merkte ik dat het beeld soms bleef haken dan niet reageerde via het touchscreen. Onhandig en zeer vervelend. Ik heb toen telefonisch contact gehad met Mediamarkt om te vragen hoe een toestel aangemeld wordt voor reparatie en kreeg te horen dat de telefoon opgestuurd wordt en onbekend is hoelang ik het toestel dan kwijt ben. Afgelopen maand december heb ik het toestel naar de Mediamarkt gebracht ter reparatie en kreeg ik tot mijn schrik een prijsopgave van 352EU ter reparatie. Er zou drukschade zijn geconstateerd die uitgesloten is van garantie.

Ik ben van mening dat het defect niet een gevolg hoeft te zijn van eventuele drukschade, omdat het toestel weer werkt na blokkeren en deblokkeren. Daarnaast heeft de telefoon altijd in een beschermhoesje gezeten en een screenprotector gehad. Mijn spullen ga ik dan ook zorgvuldig mee om, juist omdat ik er graag gebruik van maak.

Ik wil graag dat mijn Iphone SE gerepareerd wordt zodat het beeld normaal te gebruiken is. Ik sta ook open voor een ander voorstel als reparatie niet mogelijk is, echter vind ik het betalen van 352EU echt te veel.

Afgelopen woensdag ben ik nog in de mediamarkt geweest om een wasmachine en gasfornuis te kopen. Ik handel dit graag positief af zodat ik in de toekomst nog vaak elektronische apparatuur mag kopen bij de mediamarkt.

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw

Wij hebben de klacht in goede orde ontvangen , excuses voor het ongemak.
    Wij zullen de case in behandeling nemen en u spoedig voorzien van een inhoudelijke reactie.

M.Hoogendijk
    Gebruiker1533680170
    Geachte mr. Hoogendijk,

Uw reactie zie ik graag ontmoet. Inmiddels heb ik jammer genoeg een herinnering ontvangen aan de hierboven genoemde prijsopgave. Zeer vervelend.

Ook een klacht indienen over Media Markt?