Opgelost door Media Markt: Geen garantie terwijl hier wel recht op hebben!!Geen eerlijke service!!

Beste,

Nog geen 4 jaar geleden heeft mijn tante en dure 3d tv gekocht van Samsung bij mediamarkt.. Wat is nu het geval de TV begon allemaal balken in beeld te krijgen dus op naar mediamarkt Middelburg. Hier gaven ze aan dat er een prijsopgave gemaakt zou worden maar de tv hier wel voor opgestuurd moest worden. Al met al even afwachten waar ze mee zouden komen. Uiteindelijk een prijsopgave gekregen van ruim €900,-. . Uiteindelijk Samsung gebeld en hun geven heel duidelijk aan : U heeft via Samsung 2 jaar garantie en via de winkel dient u nog extra 3 jaar garantie te krijgen want de levensverwachting van een degelijk tv toestel is zeker minimaal 5 jaar en veel consumenten weten niet dat ze dus nog 3 jaar garantie via de winkel moeten krijgen. Uiteindelijk weer terug naar de mediamarkt gegaan en men geeft aan dat ze contact opnemen met het hoofdkantoor om de zaak voor te leggen. Uiteindelijk weer een nieuwe prijsopgave ontvangen maar nu van ruim €700,-

Kosteloos repareren of gelijkwaardige tv

Media Markt
    Geachte heer/mevrouw Hogerheide,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Vervelend dat u zich niet kan vinden in de uitkomsten van het onderzoek van het Samsung Service center.

Er is u een prijsopgave verstuurd zonder rekening te houden met eventuele garantie omdat de aankoopgegevens niet aanwezig waren. Na contact met de vestiging zijn deze gevonden en kunt u alsnog langs komen.

Mw. F. Meijer
    Media Markt Nederland
    MAJHogerheide
    Netjes dat er gereageerd wordt en de storing bij mediamarkt is inmiddels opgelost waardoor de bon gevonden is. Nu wacht ik af totdat er een eerlijke en redelijke oplossing geboden zal worden . Als dit gebeurt zal ik dit hier ook netjes vermelden.
    MAJHogerheide
    De klacht is op correcte wijze opgelost door mediamarkt. Spijtig dat het op deze wijze moest maar we zijn erg blij met de oplossing.

MAJHogerheide

Ook een klacht indienen over Media Markt?