Klacht Media Markt: Geen garantie

Klachtnummer
# 48851
Gebruiker
Iemand
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 19-7-2013 heb ik een Alcatel X'pop aangeschaft. Na 6 maanden gebruiken deed de oplader erg vreemd. Ik besloot naar de service-center van Media Markt te gaan om het te laten maken. 2 weken later mocht ik het toestel ophalen. Ik hoorde toen ook dat mijn telefoon was afgekeurd voor garantie. Toen ik vroeg waarom zei de medewerker dat het is afgekeurd voor garantie omdat het usb-poort kapot is en dat ik dat zou hebben gedaan.Ik heb deze telefoon voor 6 maanden gehad(!) Nog nooit heb ik zoiets raars gehoord. Ik behandelde de telefoon net zoals ik al mijn andere telefoons heb behandeld. Om het te laten maken zou het waarschijnlijk evenveel geld kosten als het toestel zelf. Inc. thuiskopie heffing komt dat neer op zo'n 157 euro. En omdat te betalen voor iets dat ik in mijn mening niet heb gedaan vind ik niet normaal. De telefoon had niet eens 1 krasje op het beeldscherm. Omdat ik al bijna een maand geen telefoon had moest ik wel een nieuwe kopen.

De oplossing

Het liefst geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Salmaan,Bedankt voor het melden van uw klacht.Zojuist heb ik u gebeld om de klacht met u door te nemen. Helaas kon ik u niet bereiken waardoor ik uw voicemail heb ingesproken met het verzoek of u mij volgende week kan terug bellen op de aangegeven dagen en tijden.Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Iemand
    Datum
    Mijn excuses hiervoor.
    Er was namelijk een stroomstoring in de stad.
    Zou u het volgende week of dit weekend nog eens willen proberen?Bij voorbaat dank
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Salmaan,Zojuist heb ik de klacht met u doorgenomen.Gezien het bewijs van de reparateur onduidelijk is heb ik voorgesteld om uw telefoon voor een uitgebreid onderzoek aan te bieden.Indien er duidelijk en begrijpelijk bewijs wordt geleverd waaruit blijkt dat het defect is ontstaan bij verkeerd gebruik / externe factoren zijn er kosten verbonden aan het herstellen van het product. Wanneer het defect toch bij normaal gebruik is ontstaan of er geen duidelijk bewijs kan worden geleverd wordt reparatie kosteloos uitgevoerd. Voor het uitgebreide onderzoek brengen wij u geen kosten in rekening. Uw klacht heb ik voorgelegd bij Media Markt Den haag, zij nemen telefonisch contact met u op om de klacht verder met in behandeling te nemen. Indien u nog vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Salmaan, Van mijn collega's bij Media Markt Den haag heb ik vernomen dat er herhaaldelijk is getracht telefonisch contact met u op te nemen. Helaas was u niet bereikbaar. Er wordt vandaag/morgen nogmaals telefonisch contact met u opgenomen.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen