Opgelost door Media Markt: Geen gehoor of update na bestelling op webshop

marcelvdheuvel

Na bestelling van een artikel welke de volgende dag in huis zou zijn (voor 21:00 besteld en betaald) nu al 6 dagen geen gehoor. Geen update van de bestelling. Op de site wordt vermeld dat annuleren niet mogelijk is...?

Mijn geld terug en bestelling annuleren zonder dat ikzelf daarvoor allerlei formulieren in moet vullen of er verder tijd in moet steken door te bellen of uit te zoeken hoe ik in contact kom. Ik bestel online, betaal via ideal. Helaas de volgende dag bezorgen belofte niet waargemaakt. Nu wel graag volgende werkdag een oplossing.

Media Markt
    Geachte meneer van den Heuvel,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw bestelling niet naar wens is verlopen.
    Graag ontvangen wij van u uw bestelnummer zodat wij deze case inhoudelijk kunnen behandelen.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Fraser Toebosch
    Media Markt Online
    70223652

Dit is mijn ordernummer.

Vandaag wederom geen reactie van de klantenservice en wederom geen update van mijn bestelling.

Hoe is dit mogelijk?
    Hallo,

Hoe is het mogelijk dat ik op de dag van vandaag nog altojd niets heb gehoord? Inmiddels staan er van elke dag een email (totaal 6) open welke allen zonder reactie of opvolging zijn?

Is er wel een klantenservice?????
    Media Markt
    Geachte meneer van den Heuvel,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat uw bestelling niet naar wens verloopt. Het door u bestelde artikel is niet op voorraad gebleken, waardoor wij deze niet binnen ons streven hebben weten te leveren.

Ter compensatie zouden wij u graag zonder meerprijs de opvolger ervan willen leveren. Deze kunt u op onze website vinden onder artikelnummer: 1388755.

Graag vernemen wij of u akkoord gaat met ons aanbod middels een antwoord op deze email.

Fraser Toebosch
    Media Markt Online
    marcelvdheuvel
    Uiteindelijk via klachtenkompas geholpen. Dus wat betr
    Wat ik nog altiid niet begrijp is waarom de mediamarkt mij niet via de bestelling op de hoogte houdt? Ik heb mijn gegevens achtergelatenbij de bestelling, er is geen contact geweest met mij...

Ook een klacht indienen over Media Markt?