Opgelost door Media Markt: Geen gehoor of update na bestelling op webshop

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 116315
Gebruiker
marcelvdheuvel
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Na bestelling van een artikel welke de volgende dag in huis zou zijn (voor 21:00 besteld en betaald) nu al 6 dagen geen gehoor. Geen update van de bestelling. Op de site wordt vermeld dat annuleren niet mogelijk is...?

Gewenste oplossing

Mijn geld terug en bestelling annuleren zonder dat ikzelf daarvoor allerlei formulieren in moet vullen of er verder tijd in moet steken door te bellen of uit te zoeken hoe ik in contact kom. Ik bestel online, betaal via ideal. Helaas de volgende dag bezorgen belofte niet waargemaakt. Nu wel graag volgende werkdag een oplossing.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer van den Heuvel,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij vinden het vervelend om te vernemen dat uw bestelling niet naar wens is verlopen.
    Graag ontvangen wij van u uw bestelnummer zodat wij deze case inhoudelijk kunnen behandelen.

    Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
    Met vriendelijke groet,
    Fraser Toebosch
    Media Markt Online
  2. Auteur
    marcelvdheuvel
    Datum
    70223652

    Dit is mijn ordernummer.

    Vandaag wederom geen reactie van de klantenservice en wederom geen update van mijn bestelling.

    Hoe is dit mogelijk?
  3. Auteur
    marcelvdheuvel
    Datum
    Hallo,

    Hoe is het mogelijk dat ik op de dag van vandaag nog altojd niets heb gehoord? Inmiddels staan er van elke dag een email (totaal 6) open welke allen zonder reactie of opvolging zijn?

    Is er wel een klantenservice?????
  4. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte meneer van den Heuvel,

    Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat uw bestelling niet naar wens verloopt. Het door u bestelde artikel is niet op voorraad gebleken, waardoor wij deze niet binnen ons streven hebben weten te leveren.

    Ter compensatie zouden wij u graag zonder meerprijs de opvolger ervan willen leveren. Deze kunt u op onze website vinden onder artikelnummer: 1388755.

    Graag vernemen wij of u akkoord gaat met ons aanbod middels een antwoord op deze email.

    Met vriendelijke groet,
    Fraser Toebosch
    Media Markt Online
  5. Auteur
    marcelvdheuvel
    Datum
    Uiteindelijk via klachtenkompas geholpen. Dus wat betr
    Wat ik nog altiid niet begrijp is waarom de mediamarkt mij niet via de bestelling op de hoogte houdt? Ik heb mijn gegevens achtergelatenbij de bestelling, er is geen contact geweest met mij...

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen