Klacht Media Markt: geen geld retour bij btw-actie en geen reactie media markt

s.vandelaar

Op 18-01-2016 een Samsung wasmachine gekocht bij MM Venlo voor €720,- Daar kreeg ik te horen dat de BTW-weg ermee dagen er weer aan kwamen. We konden de wasmachine al kopen en terug komen tijdens de actie om dan het verschil contant terug te krijgen.
Op 30-01 ben ik terug gegaan naar de winkel en werd onaangenaam verrast. Ik bleek geen geld terug te krijgen, maar een tegoedbon. Ook werd mij verteld dat ik op basis van de tijdens de actie geldende prijs de korting verrekend zou krijgen. Nu wil het feit dat de wasmachine 3 dagen voor de actie €75 duurder werd, dus voor mij een nadeel van bijna €60,-
Ik heb geprobeerd het gesprek aan te gaan met de manager, maar dat lukte niet. Verwijzing naar de algemene en actievoorwaarden werden door hem van tafel geveegd en het gesprek werd afgebroken met de woorden: neem maar een advocaat dan.
Inmiddels 4x gebeld met de klantenservice, bijna 5 uur in de wacht en ik wacht nog steeds op een reactie. Mijn geduld is op.

Ik zou graag alsnog contact willen met iemand die mij wel kan helpen in het zoeken naar een oplossing. Ik wil graag contant mijn geld terug op basis van de prijs die ik op 18-01 in de winkel betaald heb. Inmiddels begrijp op basis van reacties hier op klachtenkompas dat MM Venlo er blijkbaar voor heeft gekozen om het btw-verschil uit te betalen in tegoedbonnen. Dat is erg jammer, want dan heb ik mijn eigen tegoedbon betaald.

Om de kwestie af te ronden, neem ik genoegen met een tegoedbon op basis van de prijs die ik op 18-01 in de winkel betaald heb. Ik zou het bovendien erg netjes vinden als ik een compensatie mag ontvangen voor de tijd (ong. 5 uur) en moeite die het tot nu toe heeft gekost met in de wacht staan in de hoop een oplossing te zoeken voor deze kwestie.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Vervelend te vernemen dat er ongenoegen is ontstaan omtrent de laagste prijsgarantie tijdens de btw-weg ermee dagen. Excuses voor het ongemak.

Media Markt Venlo heeft contact met u doorgenomen en u een oplossing geboden.

Graag zien wij uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.

Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
    s.vandelaar
    Ik heb de klacht hier op klachtenkompas gezet omdat ik maar steeds geen reactie kreeg en uren in de wacht heb gestaan bij de klantenservice. Het is een gratis nummer, maar mijn tijd is dat helaas niet. Jammer dat er gemeld word dat ik nog mazzel heb gehad door te komen. Compensatie voor mijn tijd en moeite? Nul. De geboden oplossing vestaat uit het tot op de cent nauwkeurig verrekenen van de korting op de tegoedbon. Ik had op iets van coulance gehoopt.

s.vandelaar

Ook een klacht indienen over Media Markt?