Opgelost door Media Markt: geen geld retour gekregen bij BLACK FRIDAY ACTIE

Frank

Op 30 november hebben we een LG TV gekocht waarbij we € 350,00 retour zouden krijgen via de BLACK FRIDAY actie.. Bij thuis komst direct het formulier ingevuld. Tot op heden nooit geen geld ontvangen. Hiervan heb ik een melding gemaakt via de Media Markt. Het antwoord is: " Wij zien dat u gebruik heeft gemaakt van de Black Friday actie, doordat dit een actie betreft waarvan de deelname meer dan 5 maanden geleden is kunnen wij om die reden uw gegevens helaas niet meer terug halen. Onze excuses voor het ongemak". Dit vind ik niet echt oplossingsgericht en klantvriendelijk antwoord. Ben hierin erg teleurgesteld MEDIA MARKT.

Gewenste oplossing is om het geld alsnog retour te krijgen.

Media Markt
    Geachte heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u de cashback nog niet heeft ontvangen. Zoals telefonisch besproken zullen wij de aanvraag neerleggen bij de juiste afdeling. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen zullen wij u direct hier over informeren.

Bedankt voor uw geduld.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Media Markt
    Geachte heer,

Terugkomend op uw klacht.

Zoals telefonisch besproken hebben wij het bedrag van de cashback vandaag aan u terugbetaald. In verband met Hemelvaartsdag kan dit iets langer duren dan normaal maar zal binnenkort op uw rekening staan.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
    Frank
    De klacht is zeer serieus genomen. Er was telkens goed telefonisch contact, we werden goed op de hoogte gehouden van de afhandeling en zijn hierover zeer tevreden. Media Markt, onze klacht is bijzonder goed afgehandeld. TOP!

Frank

Ook een klacht indienen over Media Markt?