Opgelost door Media Markt: geen geld retour gekregen bij BLACK FRIDAY ACTIE

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 166047
Gebruiker
Frank
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op 30 november hebben we een LG TV gekocht waarbij we € 350,00 retour zouden krijgen via de BLACK FRIDAY actie.. Bij thuis komst direct het formulier ingevuld. Tot op heden nooit geen geld ontvangen. Hiervan heb ik een melding gemaakt via de Media Markt. Het antwoord is: " Wij zien dat u gebruik heeft gemaakt van de Black Friday actie, doordat dit een actie betreft waarvan de deelname meer dan 5 maanden geleden is kunnen wij om die reden uw gegevens helaas niet meer terug halen. Onze excuses voor het ongemak". Dit vind ik niet echt oplossingsgericht en klantvriendelijk antwoord. Ben hierin erg teleurgesteld MEDIA MARKT.

De oplossing

Gewenste oplossing is om het geld alsnog retour te krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Bedankt voor het melden van uw klacht.

    Wij vinden het vervelend te vernemen dat u de cashback nog niet heeft ontvangen. Zoals telefonisch besproken zullen wij de aanvraag neerleggen bij de juiste afdeling. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen zullen wij u direct hier over informeren.

    Bedankt voor uw geduld.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte heer,

    Terugkomend op uw klacht.

    Zoals telefonisch besproken hebben wij het bedrag van de cashback vandaag aan u terugbetaald. In verband met Hemelvaartsdag kan dit iets langer duren dan normaal maar zal binnenkort op uw rekening staan.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. F. Meijer
    Klantenservice Media Markt Nederland
  3. Auteur
    Frank
    Datum
    De klacht is zeer serieus genomen. Er was telkens goed telefonisch contact, we werden goed op de hoogte gehouden van de afhandeling en zijn hierover zeer tevreden. Media Markt, onze klacht is bijzonder goed afgehandeld. TOP!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Frank
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen