Klacht Media Markt: Geen geld retour na inname cinema systeem door Media Markt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 142148
Gebruiker
RST67
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 2 november via Media Markt Outlet een cinema sysyeem gekocht. Helaas geen coax aansluiting dus wilde hem netjes reyourneren. Echter via de website was aanvragen van retourlabels niet mogelijk ( werkte niet, blijkbaar was webshop van Outlet nog nieuw en had kinderziekten) Volgens alg voorwaarden kun je de artikelen ook retouren in de winkel. Ik rij op 4 november om 10 uur naar Breda en na meer dan 45 (!) minuten wachten bij de klantenservice kan ik het afgeven. Ik krijg ontvangstbewijs ondertekend en met stempel van filiaal en zij gaan het regelen. Na 3 weken nog geen geld retour dus ik bel klantenservice. Die hebben geen idee en ik moet maar Breda bellen. Ik hang daar bijna een uur in de wacht (GEEN GRATIS NUMMER!) en die verwijzen mij weer naar klantenservice. Blijkbaar is mijn systeem vanuit Breda nooit naar outlet in Goes verzonden of aangekomen. Men kon niets in het systeem vinden en ik moest maar geduld hebben. Ik heb gemaild, kopie van ontvangstbewijs gestuurd per mail

De oplossing

Betaal mijn 108 euro terug en vergoed mijn gemaakte kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    RST67
    Datum
    Mediamarkt heeft na deze melding gebeld via een aardige dame van klantenservice MM Breda en uiteindelijk is er na een week terug betaald. Deze dame kon er ook niets aan doen maar ik kreeg geen compensatie voor gemaakte telefoonkosten en de kosten van naar Breda rijden of excuses vanuit mediamarkt webshop....... jammer. Gemiste kans.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RST67
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen