Klacht Media Markt: geen geld terug

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 93844
Gebruiker
anna
Datum
14 reacties

Details

Klacht

Ik kocht een paar dagen geleden een espresso apparaat bij mediamarkt te Dordrecht.
Thuis gekomen wilde ik me aanmelden als klant bij nespresso, daar heb je het serienummer bij nodig; toen ik keek zag ik dat er een heel ander serienummer op de doos stond als op het apparaat zelf.(deze was stuk ouder)
Ook was de fabrieksverpakking (plastic over bepaalde delen) weg.
Ik ging zonet terug maar ik kreeg geen geld terug maar een cadeaubon; Het zou namelijk kunnen zijn zo vertelde de mensen me daar dat ik zelf het verkeerde apparaat erin had gedaan!
Ook konden ze niet vaststellen of ik het al had gebruikt!
Ik merkte op dat het wellicht gebruikt was omdat het mogelijk van een andere klant was teruggekomen.
Ik vroeg om de naam van degene die deze beslissing had genomen maar die mochten ze niet geven.
Ook probeerde ze me om de tuin te leiden dat een koffieapparaat onder de persoonlijke verzorgingsapparaten valt en zodoende niet teruggenomen kan worden volgens vaste voorschriften.



Gewenste oplossing

Ik wil gewoon geld terug.
Er is geen enkele reden om niet te doen wat volgens de wet zou moeten gebeuren.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

14 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Rijsdijk,Bedankt voor het melden van uw klacht.Vervelend te vernemen dat er het retourneren van uw product niet naar wens is verlopen. Excuses voor het ongemak.Na het lezen van uw klacht heb ik deze voorgelegd bij Media Markt Dordrecht met het verzoek contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Dordrecht uw klacht naar behoren afhandelt.Indien u vragen of opmerkingen heeft verneem ik graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  2. Auteur
    anna
    Datum
    Dank voor uw medewerking, ik wacht af of en wanneer mediamarkt Dordrecht reageert, ik zal dan hierover verder informeren.
    Degene die had besloten dat ik geen geld retour kreeg zou de vestigingsdirecteur zijn, zo is mij verteld toen ik vroeg om de naam.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Rijsdijk, Media Markt Dordrecht heeft getracht contact met u op te nemen maar kon u niet bereiken. Wilt u uw mobiele telefoonnummer toevoegen aan de contact gegevens zodat Media Markt Dordrecht u mogelijk beter kan bereiken? Ik verneem graag van u indien u de gegevens heeft aangepast.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  4. Auteur
    anna
    Datum
    Gelieve mijn emailadres te gebruiken, ik kijk elke dag een paar keer voor nieuwe berichten dus dan komt het wel goed als mediamarkt dordrecht me wilt bereiken.
    heb momenteel geen mobiel.
  5. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Rijsdijk,Bedankt voor uw bericht. Klachtenkompas schermt uw e-mail adres af op klachtenkompas. Vriendelijk verzoek ik u uw e-mail adres toe te voegen in de privé opmerking gedeelte in deze klacht.Ik verneem graag van u.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  6. Auteur
    anna
    Datum
    het email adres is genoteerd bij privebericht
  7. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Rijsdijk, Bedankt voor uw reactie. Ik heb uw e-mail adres in goede staat ontvangen en doorgestuurd naar Media Markt Dordrecht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  8. Auteur
    anna
    Datum
    U had eerder gemeld dat media markt Dordrecht me had getracht te bereiken, m.i. is dit niet gebeurd hoor.
    Kunt u mij zeggen hoe ze dat dan hadden gedaan, want telefoonnummer zal ook afgeschermd worden door klachtenkompas.
  9. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Rijsdijk,Van Media Markt Dordrecht heb ik vernomen dat er een bericht naar u is uitgestuurd via de e-mail. Heeft u deze e-mail ontvangen?Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  10. Auteur
    anna
    Datum
    Nee, helaas nog geen enkel bericht ontvangen van mediamarkt dordrecht
  11. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Rijsdijk, Media Markt Dordrecht geeft aan u nogmaals te hebben ge-e-emaild.Ik verneem graag van u of u deze e-mail heeft ontvangen.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  12. Auteur
    anna
    Datum
    Geen email ontvangen, ook niet bij spam gezien! Ik heb nooit problemen met mijn email.
    wellicht willen ze me überhaupt niet van dienst zijn, zoals in de winkel al is gebleken.
    H et enige wat me kan helpen is dat u hun reactie hier verwoord, zodat het eindelijk eens afgesloten kan worden wilt u de doen?
    alvast veel dank
  13. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Rijsdijk, Erg jammer dat de e-mails niet aankomen.Via deze weg bied ik u de oplossing aan. Media Markt Dordrecht wilt uw cadeaukaart omruilen voor contact geld. Ik verzoek u bij Media Markt Dordrecht te melden bij mevrouw Meeder. Graag zie ik uw reactie tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt Nederland
  14. Auteur
    anna
    Datum
    Het is jammer dat dit op zo'n manier moest gebeuren, gelukkig kan d.m.v. klachtenkompas het recht zijn loop krijgen.
    Ik houd hier niet van om zo te moeten bakkeleien in een winkel alleen om mijn recht te krijgen! Ik denk nu wel 2 keer na voordat ik weer iets koop bij mediamarkt, dus wie wint er nu eigenlijk wat mee?
    ps. de zogenaamde e-mails konden me niet getoond worden, ik ben vrijwel zeker dat ze ook niet zijn verstuurd, ook weer zo kinderachtig!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen