Klacht Media Markt: Geen geld terug na terugsturen product

Natalia

Op 11 februari heb ik een product geretourneerd. Mediamarkt heeft de retour bevestigd, maar hebben tot op heden nog steeds geen geld teruggestort.
Meerdere keren contact gehad met Mediamarkt en het antwoord: We hebben problemen met het systeem, we weten nog niet wanneer we het geld kunnen terug storten.
Ze zouden dit binnen 2 weken moeten retourneren, maar ik ben ondertussen al een maand verder zonder een indicatie wanneer ik me geld terug mag verwachten.
Ik wil mijn geld z.s.m. terug omdat ik het nodig heb.

Z.s.m. mijn geld retourneren.

Media Markt
    Geachte mevrouw Voynarovskaya,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat u lang op uw aankoopbedrag heeft moeten wachten. Hiervoor onze excuses.

Zojuist heb ik contact gehad met onze financiële administratie. Het aankoopbedrag is afgelopen vrijdag aan u uitbetaald. Naar verwachting zou dit bedrag inmiddels op uw rekening bijgeschreven moeten zijn. Mocht dit niet zo zijn verneem ik dit graag van u.

Mw. A. van Swieten
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?