Klacht Media Markt: Geen geld terug na terugsturen product

Klachtnummer
# 159135
Gebruiker
Natalia
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 11 februari heb ik een product geretourneerd. Mediamarkt heeft de retour bevestigd, maar hebben tot op heden nog steeds geen geld teruggestort.
Meerdere keren contact gehad met Mediamarkt en het antwoord: We hebben problemen met het systeem, we weten nog niet wanneer we het geld kunnen terug storten.
Ze zouden dit binnen 2 weken moeten retourneren, maar ik ben ondertussen al een maand verder zonder een indicatie wanneer ik me geld terug mag verwachten.
Ik wil mijn geld z.s.m. terug omdat ik het nodig heb.

De oplossing

Z.s.m. mijn geld retourneren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Voynarovskaya,

    Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is vervelend te vernemen dat u lang op uw aankoopbedrag heeft moeten wachten. Hiervoor onze excuses.

    Zojuist heb ik contact gehad met onze financiële administratie. Het aankoopbedrag is afgelopen vrijdag aan u uitbetaald. Naar verwachting zou dit bedrag inmiddels op uw rekening bijgeschreven moeten zijn. Mocht dit niet zo zijn verneem ik dit graag van u.

    Met vriendelijke groet,
    Mw. A. van Swieten
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen