Klacht Media Markt: Geen geld terug terwijl laptop al 4 keer kapot is gegaan binnen 5 maanden tijd.

Ashleygabriella

Minder dan 5 maanden geleden een laptop bij jullie gekocht van het merk Peaq.

Hij is al 3 keer kapot gegaan en gerepareerd. Vandaag deed de laptop weer niet wat die hoort te doen. Elke keer traag en vast staan. Ik ben weer terug gegaan, kreeg ik alweer te horen dat die moest worden opgestuurd. Dit is al de 4e keer in nog geen 5 maanden tijd!

Denk je een huismerk te kopen van een (dacht ik) goed bedrijf, word je elke keer terug gestuurd met het zelfde smoesje.

Ik wil gewoon mijn geld terug, dit is geen doen meer.

Dat ik mijn geld terug krijg.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend om te lezen dat niet tevreden bent over de door u aangeschafte PEAQ laptop. Aangezien u de laptop bij MediaMarkt Rotterdam Alexandrium ter reparatie heeft aangeboden hebben wij uw klacht aan deze vestiging voorgelegd en verzocht contact met u op te nemen om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

MediaMarkt Nederland.
    Ashleygabriella
    Ik wacht nog steeds op een antwoord.

Bedankt voor uw reactie.

Wij hebben zojuist telefonisch contact opgenomen met MediaMarkt Rotterdam Alexandrium.
    Op dit moment hebben zij uw klacht nog in behandeling en zullen hierover zo snel mogelijk contact met u opnemen.

MediaMarkt Nederland

Bedankt voor uw reactie.

MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?