Opgelost door Media Markt: Geen geld terug van geannuleerde bestelling

Emielk

afgelopen december heb ik online een bestelling geplaatst om een spel voor de PS4 af te halen bij de vestiging Amsterdam ArenA. Het bedrag van 49 euro heb ik gelijk via ideal betaald, maar vervolgens is de bestelling door omstandigheden door de winkel geannuleerd. sindsdien heb ik van alles geprobeerd om mijn geld terug te krijgen, ik word door de media markt webshop en de vestiging Arena van het kastje naar de muur gestuurd maar de media markt lijkt er niet toe in staat om binnen een half jaar (!) mijn geld terug te geven.

geld terug op mijn rekening

Media Markt
    Geachte heer Koelman,Inmiddels is er contact met u geweest over uw bestelling. Wij hebben middels dit contact de klacht voor u opgelost. Nogmaals onze excuses voor de ontstane situatie. Naar aanleiding van dit bericht stel ik voor deze klacht te sluiten.
    Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij graag van u.
    Kimberly Tacq Online Klachtenafhandeling
    Emielk
    De afhandeling van deze klacht is nu gelukkig goed gegaan, media markt heeft zijn woord gehouden en het geld staat inmiddels op mijn rekening. Echter blijft het natuurlijk absurd dat ze pas na zon openbare klacht echt handelen terwijl ik zelf veelvuldig contact met ze heb gezocht, dus over de algemene afhandeling van deze bestelling blijf ik uiteraard zeer ontevreden.

Ook een klacht indienen over Media Markt?