Opgelost door Media Markt: Geen geld terug

Magda

Op 18 juni jl/ heb ik bij MediaMarkt inkt voor de printer besteld. Door het fout in de systeem, mijn betaling was niet verwerkt in systeem, maar toch het geld van mijn rekening afgeschreven. Na telefoneren met klantenservice heb ik op 19 juni jl. een email van finance afdeling gekregen dat het geld word teruggestort binnen 7 werkdagen. Het is nog steeds niet gelukt, ondanks de emails verstuurd met de bankenoverzicht naar MediaMarkt en z'n vijf telefoons met klantenservice is er nog steeds niets gebeurt. Ik word steeds verzekerd dat het geld wordt teruggestort z.s.m. maar ik krijg geen antwoord waneer en het duurt allemaal te lang om 65.99e terug te storten Verder ik kan niet eens met finance afdeling spreken en dat rechts zetten. Daarom vind ik dat de service dat MediaMarkt geeft als een oplossing is geen hulp want ze doen niets zodat ik mijn geld kan terug krijgen.

Ik wil het geld zo snel mogelijk op mijn rekening hebben staan en de verontschuldinging van Media Markt voor slechte service en incompetentie van finance afdeling.

Media Markt
    Geachte mevrouw Liana,

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij hebben onze financiële afdeling verzocht het nogmaals na te kijken. Zodra wij van hen een terugkoppeling hebben ontvangen, zullen wij telefonisch contact met u opnemen. Graag vernemen we van u wanneer u dit schikt.

Fraser Toebosch
    Media Markt Online
    Geachte meneer Toebosch,

Ik ben overdag bereikbaar tot 17 uur.

Magdalena Liana
    Media Markt
    Geachte mevrouw Liana,

Ik heb terugkoppeling ontvangen van onze financiële afdeling. Zij geven aan dat het inderdaad een fout is geweest en dat het bedrag vandaag wordt terugbetaald. U zult het aankoopbedrag deze week op uw rekening ontvangen.

Onze welgemeende excuses voor het eventueel ontstane ongemak.

Fraser Toebosch
    Media Markt Online
    Magda
    Binnen enkele dagen was de klacht behandelt en het geld stond op mijn rekening. Zonder weer naar de klantenservice bellen.

Magda

Ook een klacht indienen over Media Markt?