Klacht Media Markt: Geen gratis Lid van Clubkaart daarom geen omruiling

Sakina

Op d.d. 15 juni j.l. heb ik naar lang sparen 2 IPad's gekocht voor mijn kinderen van 7 en 4 jaar. Mijn kids dolblij dat ze hun lang verwachte IPad hebben gekregen. Helaas is 1 IPad, van mijn jongste zoontje naar 1,5 week stuk. Hij gaat ineens niet meer aan en krijg hem ook niet meer opgeladen. Na eerst een nieuwe lader te hebben aangeschaft om uit te sluiten dat aan de lader lag heb ik Media Markt benaderd. Media Markt meld mij dat omdat ik geen gratis lid ben van Clubkaart ik deze niet kan omruilen voor een nieuwe. Ik moet de IPad aanmelden voor reparatie ondanks dat ze denken dat het een hardware probleem is. Deze procedure kan dus max. 3 weken duren. Ik moet mijn kind, eigenlijk beide kinderen teleurstellen dat ze de IPad straks niet mee kunnen nemen op vakantie omdat deze hoogstwaarschijnlijk niet op tijd terug is. Jammer dat Media Markt hierin niet mee kan denken.

De IPad omruilen voor een nieuwe werkende IPad.

Media Markt

Bedankt voor het melden van uw klacht.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat een van de iPad's zo snel defect is geraakt. Zoals telefonisch besproken hebben wij het geautoriseerde service centrum een bericht verzonden. U kunt de iPad opsturen naar onderstaande adres onder vermelding van de volgende referentie: MM22013155X.

MediaMarkt Online Nederland
    Antwoordnummer 410
    4460 VB in Goes

Bij het distributiecentrum zal de iPad gecontroleerd worden op eventuele schade. Indien de iPad verder onbeschadigd is zal deze voor u omgeruild worden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Inmiddels hebben we de iPad retour ontvangen. Helaas missen wij de adapter en de lightning usb kabel. Wij willen u vragen deze alsnog op te sturen onder hetzelfde referentienummer. Deze accessoires zijn nodig om de iPad te verwerken.

In afwachting van uw reactie.

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw reactie.

Dat is geen probleem, wij gaan er vanuit dat deze spoedig ontvangen worden. Wij hebben een verzoek gedaan om de iPad wel alvast om te ruilen zodat u deze op tijd ontvangt voor de vakantie.

MediaMarkt Nederland

Ook een klacht indienen over Media Markt?