Klacht Media Markt: Geen informatie over levering

fijen

Sedert 21 januari oa wasmachine besteld bij Mediamarkt (bestelnr 77314229). Bestelling wordt zonder opgave van reden geannuleerd op 15 feb.

Uit coulance ontving ik een kortingsvoucher omdat producten tijdens actieperiode waren aangeschaft.

Op 17 feb nieuwe bestelling geplaatst (bestelnr 77680781). Speciaal producten gekozen die online op voorraad waren en binnen 24 hr geleverd konden worden. Gister begreep ik dat ook deze bestelling geannuleerd gaat worden. Wederom onduidelijk waarom.

Uitgelegd dat ik op korte termijn maar het buitenland vertrek en bovendien al viereneenhalve week zonder wasmachine zit. Er were een melding voor re backoffice aangemaakt en ivm spoed zou deze binnen max 24 hr worden afgehandeld. Na deze 24 hr zelf gebeld en mij werd verteld dat ze er nu mee bezig waren en ik vandaag exht geneld zou worden... helaas dus. Jet is totaal onduidelijk wat er aan de hand is. Heb zelfs aangeboden een andete wasmachine te accepteren die snel geleverd kan worden. Kon klantenservice niet over beslissen en moest middels verzoek aan het hoofdkantoor.

En zo ben ik ruim viereneenhalve week ‘gegijzeld’. Alles is betaald en ik hoor maar niets.

Contact opnemen door iemand die geautoriseerd is om maatwerk te leveren. Zoals gesteld bennik bereid een artikel te kiezen die wel leverbaar is.

Ook een klacht indienen over Media Markt?