Opgelost door Media Markt: Geen levering door knulligheden en arrogante medewerkster after sales

Sedat

Vandaag zou mijn fornuis geleverd worden die ik heb aangeschaft bij de MM-Arena met de afgelopen btw-actie.
Volgens Multibv.nl (die de levering zou verrichten) zou de bestelling tussen 12.00 en 16.00 uur geleverd worden.
Om 16.10 uur gebeld met de MM-Arena omdat ze nog steeds niet langs waren geweest.
De medewerkster kon na navraag melden dat MultiBV langs waren geweest, hadden aangebeld en mij telefonisch hebben geprobeerd e bereiken maar dat ik niet heb gereageerd.
Pas toen zag ik op de bon dat mijn tel.nr van jaren geleden er nog op stond.
De verkoper had op de dag van aankoop mijn achternaam gevraagd en heeft zonder te bevestigen mijn oude nummer geprint.
mijn bel deed het vanochtend deed (bezoek gehad)
- Med. klonk totaal niet geboeid nadat ik uitlegde dat haar collega zonder te vragen een oud nummer had geprint.
- nieuwe afspraak gemaakt en last-minute heb ik mijn nieuwe tel.nr. doorgegeven want ze vroeg niks.
Een naar gevoel als je genegeerd behandeld word..

- Enthousiastere verkopers (legde niks uit, een kort antwoord op een vraag, that's it)
Keek mij echt aan met een blik van (ga je nog bestellen of niet)
- after sales moet niet te trots zijn als er fouten zijn gemaakt om excuses aan te bieden (mijn collega had de telefoonnummer moeten bevestigen)
- heb gewoon een dag opgeofferd door andermans fouten.

Media Markt
    Geachte heer Yoleri,Bedankt voor het melden van uw klacht. Vervelend te vernemen dat de bezorging van uw fornuis niet naar behoren is verlopen. Excuses voor het ongemak.Na het lezen van uw klacht heb ik deze voorgelegd bij Media Markt Amsterdam Arena met het verzoek spoedig contact met u op te nemen.Wij vertrouwen erop dat Media Markt Amsterdam Arena uw klacht naar behoren afhandelt.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Ik wacht nog...
    Media Markt
    Geachte heer Yoleri, Bedankt voor uw reactie.Ik heb Media Markt Amsterdam Arena verzocht vandaag te reageren.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Sedat
    Vandaag ben ik niet één maar zelfs twee keer gebeld door Media Markt filiaal Amsterdam Arena.
    Allebei de keren is er uitgelegd dat wat er gebeurd is niet conform de normen van Media Markt is en werden er excuses aangeboden.
    Ik ben in elk geval blij dat er begrip getoond werd en er erkend is dat het beter kan.
    Het geheel wordt binnen MM-Arena gecommuniceerd om herhaling te voorkomen.Ik ben na enkele dagen boos geweest te zijn weer vaste klant bij dit filiaal.
    Dank!
    Media Markt
    Beste heer Yoleri,Fijn te vernemen dat uw klacht naar tevredenheid is behandeld door Media Markt Amsterdam Arena.Naar aanleiding van uw bericht stel ik voor de klacht af te sluiten.Met vriendelijke groet,
    Mw. I. Simons
    Punt

Sedat

Ook een klacht indienen over Media Markt?