Opgelost door Media Markt: Geen levering door storing.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59590
Gebruiker
Pebbles
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Maandag 5 mei 2014 online wasmachine besteld.
Op voorraad in de webshop bij bestelling voor 22.00, levering de volgende werkdag.
Geen email bevestiging ontvangen, ook zag ik dat er 15 euro extra bezorg/verzendkosten waren berekend.
Gebeld met de klachtenservice.
Er was een storing, de order kon door de medewerker niet opgehaald worden.
"Probeert u het vanmiddag nog eens". Het eind van de middag teruggebeld.
De storing was nog steeds niet verholpen.
"U moet maar afwachten", was de mededeling.
Een mail gestuurd met de vraag wanneer er geleverd werd.
"Vanwege een technische storing in de orderverwerking kon de order tot op heden nog niet worden uitgeleverd."
Vandaag (woensdag 7 mei) wederom gebeld.
Nog steeds niet bekend wanneer er geleverd wordt, de storing kon zeker nog wel een WEEK duren...
Geprobeerd de bestelling te annuleren.
Dit was geen optie, vanwege de technische storing.
Ook nog geen bericht gehad over de extra berekende verzend/bezorgkosten.

De oplossing

Annuleren van de bestelling!
Terug storten van het aankoop bedrag, asap!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

6 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Elfrink,Bedankt voor het melden van uw klacht. Wij vinden het erg vervelend dat uw bestelling nog niet is geleverd. Uw klacht is doorgestuurd naar de juiste afdeling. Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Wij verwachten dat uw klacht naar behoren afgehandeld zal worden.Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtenafhandeling
  2. Auteur
    Pebbles
    Datum
    Ik ben heel benieuwd naar uw oplossing.
  3. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Elfrink,Vandaag zult u per mail op de hoogte gesteld worden van de oplossing. Wij vertrouwen erop dat hiermee uw klacht oplost zal zijn. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dat graag van u!Met vriendelijke groet,
    Andrea van Swieten
    Media Markt Online Klachtenafhandeling
  4. Auteur
    Pebbles
    Datum
    Klacht naar tevredenheid afgehandeld.
  5. Auteur
    Pebbles
    Datum
    Valt niet tegen.
    Klacht naar tevredenheid afgehandeld en betaalde bedrag al teruggestort.
    Tip: laat het volgende keer niet zover komen en onderneem eerder actie
  6. Auteur
    Pebbles
    Datum
    .......................

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pebbles
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen