Klacht Media Markt: Geen levering gekocht en betaald artikel

Lois Spliet

Op 16 september via de webshop een ASUS laptop en bijbehorende case gekocht en via IDEAL het verschuldigde bedrag van 234,99 betaald. Volgens de site zou het product de volgende dag geleverd worden. Inmiddels bijna 6 weken verder en talloze contacten met de klantenservice is het product of een vervangend product niet geleverd en is men ook niet bereid geweest de koop ongedaan te maken. Op 15 oktober is Media Markt schriftelijk in gebreke gesteld en is aangegeven dat uiterlijk 23 oktober een oplossing geëist wordt, dw.z. ofwel alsnog levering van het product ofwel het ongedaan maken van de koop en het per direct retourneren van het betaalde aankoopbedrag. Vandaag 23 oktober nogmaals tweemaal contact gehad met de klantservice maar het ultimatum wordt genegeerd en men kan nog steeds niet aangeven wanneer het probleem opgelost wordt.

Per direct alsnog levering van het product of anders per direct ongedaan maken van de koop en retourneren van het aankoopbedrag.

Media Markt
    Geachte mevrouw Spliet,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

In afwachting van uw reactie,

Floortje Meijer
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?