Klacht Media Markt: Geen levering gekocht en betaald artikel

Klachtnummer
# 134863
Gebruiker
Lois Spliet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 16 september via de webshop een ASUS laptop en bijbehorende case gekocht en via IDEAL het verschuldigde bedrag van 234,99 betaald. Volgens de site zou het product de volgende dag geleverd worden. Inmiddels bijna 6 weken verder en talloze contacten met de klantenservice is het product of een vervangend product niet geleverd en is men ook niet bereid geweest de koop ongedaan te maken. Op 15 oktober is Media Markt schriftelijk in gebreke gesteld en is aangegeven dat uiterlijk 23 oktober een oplossing geëist wordt, dw.z. ofwel alsnog levering van het product ofwel het ongedaan maken van de koop en het per direct retourneren van het betaalde aankoopbedrag. Vandaag 23 oktober nogmaals tweemaal contact gehad met de klantservice maar het ultimatum wordt genegeerd en men kan nog steeds niet aangeven wanneer het probleem opgelost wordt.

De oplossing

Per direct alsnog levering van het product of anders per direct ongedaan maken van de koop en retourneren van het aankoopbedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Geachte mevrouw Spliet,

    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wij hebben getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag vernemen wij van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

    In afwachting van uw reactie,

    Met vriendelijke groet,

    Floortje Meijer
    Media Markt Online

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen