Opgelost door Media Markt: Geen levering na bestelling en betaling van de producten!

Michel

Ik heb op 27 januari een bestelling gedaan van een TV (samsung tv ue32j5500), muurbeugel voor de TV (HAMA 04712009 FULL MOT 3 STER S ZW 32), een Action Cam (denver act-5030w) en een speakerset (EDIFIER M1380) voor de computer.

De bestelling is ook afgeschreven van mijn rekening op 27 januari. Nu heb ik daarna contact gehad al omdat ik geen bevestiging kreeg van de bestelling. Ik kreeg vanuit de Mediamarkt bericht dat de bestelling, vertraagd, maar correct is doorgekomen maar dat de levering langer kon gaan duren. Dit was geen probleem, de spullen hadden geen haast namelijk. Nu kreeg ik 12 februari ineens het geld van mijn bestelling teruggestort zonder enige aankondiging of overleg. Ik heb niet voor niets besteld op 27 januari, als ik de bestelling nu opnieuw doe dan betaal ik 50 euro meer? Dat lijkt mij niet de bedoeling. Helaas tot nu toe ook geen reactie op mijn e-mails van vorige week dus vandaar de plaatsing van de klacht hier. Ik hoor graag wat de oplossing wordt?

Ik moet zeggen het netjes te vinden dat het geld wordt teruggestort maar een bestelling en betaling van goederen zijn bindend voor een levering, indien dit om een gegronde reden niet mogelijk is, wat altijd kan gebeuren uiteraard, dan moet er over een alternatieve oplossing worden overlegd. De oplossing lijkt mij een overbrugging van het verschil qua kosten die ik nu moet maken voor de bestelling (48 euro om precies te zijn) en dan bestel ik de spullen direct weer bij de mediamarkt.

Geachte heer,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Ik heb getracht u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes. Graag zou ik van u vernemen wanneer u telefonisch bereikbaar bent om uw klacht inhoudelijk te bespreken.

Geachte mevrouw Meijer,

Ik merkte het inderdaad maar helaas ben ik vandaag de hele dag vanwege werk niet bereikbaar. Kan het later deze week? Mocht het dan niet lukken dan bel ik zelf even terug als dat kan?

Hartelijk dank voor uw reactie.

Later deze week ik geen probleem. Ik verneem graag van u wanneer u telefonisch bereikbaar bent.

Geachte mevrouw Meijer,

ik ben vandaag de hele dag bereikbaar, dus bij dezen in afwachting van uw telefoontje.

Hartelijk dank voor uw reactie.

Zoals telefonisch besproken vind ik het vervelend dat uw bestelling is uitbetaald. U kunt een nieuwe bestelling plaatsen en u zult hier van mij alsnog BTW korting over ontvangen. Hiervoor ontvang ik graag uw nieuwe ordernummer.

Hallo mevrouw Meijer,

ik heb een nieuwe bestelling geplaatst met het Bestelnummer: 71336501. Ik kreeg ook netjes nu direct een bevestiging van de bestelling. Ik zie de BTW tegemoet op het rekeningnummer waarmee ik nu heb betaald. Dank voor de goede oplossing!

met vriendelijke groet,

Michel van den Top

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik heb u inmiddels de BTW van uw nieuwe bestelling terug betaald. U zult dit bedrag binnen enkele dagen op uw rekening ontvangen.

Michel
    Goed opgelost en netjes afgehandeld. Nieuwe bestelling is ondertussen zelfs al geleverd dus helemaal top. Dank!

Michel

Ook een klacht indienen over Media Markt?