Opgelost door Media Markt: GEEN LEVERING VAN BESTELDE PRODUCT: KLACHT

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38923
Gebruiker
matrix10
Datum
2 reacties

Details

De klacht


Ik heb bij Media Markt webshop Philips HTB7250 D besteld maar niet ontvangen,
in plaats daarvan heb ik Philips HTL3120/12 ontvangen wat is totaal iets anders.
=======
Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.
U heeft aangegeven het verkeerde artikel ontvangen te hebben. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om het bestelde
product alsnog te leveren, omdat er geen voorraad meer is.
U heeft 14 dagen terugzendgarantie, mits ongebruikt.
====================
niet waar.

PHILIPS HTB7250

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/PHILIPS-HTB7250,10259,450702,822243.html?langId=-11

De oplossing

1.U respectert de koopovereenkomst en de wettelijke rechten van de consument die voortvloeien uit de wet (of de verkoopovereenkomst).
2.U stuurt het product dat ik besteld heb.
3.Op de site staat het product nog steeds als "op voorraad".

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Media Markt hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Media Markt
    Datum
    Beste meneer Mekic,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw klacht voorgelegd bij mijn collega's bij Media Markt Online.Media Markt Online geeft aan dat er door een systeemfout het artikel verkeerd vermeld stond op de website waardoor u een onjuist product geleverd heeft gekregen. Er is gister met u telefonisch contact opgenomen en een oplossing aangeboden voor het omruilen van het product voor een ander model. Ik zie uw reactie graag tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
  2. Auteur
    matrix10
    Datum
    Nogmaals bedankt. Ik heb oplossing geaccepteerd en foute zending teruggestuurd. Ik wacht op nieuwe.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
matrix10
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Media Markt?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen