Opgelost door Media Markt: GEEN LEVERING VAN BESTELDE PRODUCT: KLACHT

Ik heb bij Media Markt webshop Philips HTB7250 D besteld maar niet ontvangen,
in plaats daarvan heb ik Philips HTL3120/12 ontvangen wat is totaal iets anders.
=======
Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.
U heeft aangegeven het verkeerde artikel ontvangen te hebben. Onze welgemeende excuses hiervoor.

Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om het bestelde
product alsnog te leveren, omdat er geen voorraad meer is.
U heeft 14 dagen terugzendgarantie, mits ongebruikt.
====================
niet waar.

PHILIPS HTB7250

1.U respectert de koopovereenkomst en de wettelijke rechten van de consument die voortvloeien uit de wet (of de verkoopovereenkomst).
2.U stuurt het product dat ik besteld heb.
3.Op de site staat het product nog steeds als "op voorraad".

Media Markt
    Beste meneer Mekic,Bedankt voor het melden van uw klacht.Ik heb uw klacht voorgelegd bij mijn collega's bij Media Markt Online.Media Markt Online geeft aan dat er door een systeemfout het artikel verkeerd vermeld stond op de website waardoor u een onjuist product geleverd heeft gekregen. Er is gister met u telefonisch contact opgenomen en een oplossing aangeboden voor het omruilen van het product voor een ander model. Ik zie uw reactie graag tegemoet over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,
    Dhr. V. Pakvis
    Klantenservice Media Markt
    matrix10
    Nogmaals bedankt. Ik heb oplossing geaccepteerd en foute zending teruggestuurd. Ik wacht op nieuwe.

matrix10

Ook een klacht indienen over Media Markt?